MAC in the Netherlands?

filio

Well-known member
Haha ik snap er niks van. Heb mijn pakketje net ontvangen. Terwijl van de week nog bij de track & trace stond dat het maandag zou komen. :p Maar dat vind ik niet erg haha. En ze zijn zo pretty!! :D En Temptalia had dus gelijk, deze Superb is echt anders dan de originele Superb. Ik vraag me eigenlijk af of deze OD wel hetzelfde is als de originele OD haha, want volgens mij zijn tot nu toe alle re-releases van edsf nooit dezelfde kleur geweest haha. Maar hij is wel heel mooi iig haha.

Ik heb superb, mac studio fix nc47 (nc50 is te donker en is oranje in de waterweight is wel goede mixer) en extra dimension blush in just a pinch (voor als highlighter ga door een peachy fase heen) nog besteld. Trouwens de extra dimension blush in faux sure is niet glitterig het is eerder glowy hush tone was ook eerder glowy. Ik zei net dat ik highlighter overload heb:rolleyes: maar ik ga wat highlighters wegdoen (oa abh moonchild doe ik weg) :) Ik heb superb besteld omdat het op de tom ford bodem highlighter uit de highlighter duo lijkt en vond de kleur er van echt mooi (en tom ford is nog te duur voor mij)

Oude en nieuwe OD verschillen wel
MAC Extra Dimension Skinfinish + Blushes HAUL! *ALL SHADES!* - YouTube
 

Corally

Well-known member
Ik heb superb, mac studio fix nc47 (nc50 is te donker en is oranje in de waterweight is wel goede mixer) en extra dimension blush in just a pinch (voor als highlighter ga door een peachy fase heen) nog besteld. Trouwens de extra dimension blush in faux sure is niet glitterig het is eerder glowy hush tone was ook eerder glowy. Ik zei net dat ik highlighter overload heb:rolleyes: maar ik ga wat highlighters wegdoen (oa abh moonchild doe ik weg) :) Ik heb superb besteld omdat het op de tom ford bodem highlighter uit de highlighter duo lijkt en vond de kleur er van echt mooi (en tom ford is nog te duur voor mij)

Oude en nieuwe OD verschillen wel
MAC Extra Dimension Skinfinish + Blushes HAUL! *ALL SHADES!* - YouTube

Haha nog een bestelling :p Ach, zou ik ook doen met die 20 procent korting. Ben nu blut, anders had ik ook nog wat dingen besteld haha.

Ik zag net in het extra dimension topic al idd dat deze OD iets gouder is.. wel jammer maar ik denk niet dat je dat verschil echt merkt op je gezicht. Bij Superb is het een ander verhaal, dat is echt een compleet andere kleur! Maar dat wist ik al van te voren, daarom kocht ik hem ook haha. Maar hoe moeilijk is het nou om nou dezelfde producten te maken... geef het gewoon een andere naam als het niet meer lukt om dezelfde kleur te maken :p

Tom Ford is ook veel te duur! Ik denk niet dat ik ooit iets van dat merk ga kopen. De oude Superb is iig héél mooi, de nieuwe ziet er heel mooi uit maar die heb ik nog niet gebruikt op mijn gezicht dus heb er nog niet echt mening over haha. Misschien dat ik die blushes eens moet swatchen als ik ooit in de buurt ben van een counter... want ik lees eigenlijk alleen maar goede dingen over de blushes. Maar denk toch dat ze te shimmery zijn voor mij. Ik hou van een sterke highlighter, maar wel in combinatie met een matte of satin blush. Anders glanst mijn hele wang en daar hou ik weer niet van haha. Mijn shimmery blushes liggen allemaal te verstoffen haha. Vind het erg jammer dat er niet wat satin-achtige varianten zijn zoals Pleasure Model.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Mac snowball collectie is online op de Mac website zelf!

Heb net the gold face bag besteld ook al had ik mezelf beloofd om hem te skippen :eek: Ik weet nu al dat ik major skipper remorse zou krijgen als ik hem niet zou kopen. De vraag is of ik hem ooit zal gebruiken want de embossing is zoooo mooi haha. Wat heb jij gekocht?
 

filio

Well-known member
Heb net the gold face bag besteld ook al had ik mezelf beloofd om hem te skippen :eek: Ik weet nu al dat ik major skipper remorse zou krijgen als ik hem niet zou kopen. De vraag is of ik hem ooit zal gebruiken want de embossing is zoooo mooi haha. Wat heb jij gekocht?

:p :p

-Ik heb ook de gold kit besteld (heb oh darling en compact vind WoG toch mooier)
- elle belle lipstick en shimmer and spice lipstick
- extra dimension oogschaduw Its snowing/delicate drift en stylishly merry.

Wat een shade ik ga aankomde vrijdag wel de sets bekijken en of ik meer lipstiften wil.
 

Corally

Well-known member
:p :p

-Ik heb ook de gold kit besteld (heb oh darling en compact vind WoG toch mooier)
- elle belle lipstick en shimmer and spice lipstick
- extra dimension oogschaduw Its snowing/delicate drift en stylishly merry.

Wat een shade ik ga aankomde vrijdag wel de sets bekijken en of ik meer lipstiften wil.

Ik vind WOG ook mooier dan OD. Best een grote haul zeg! Was eigenlijk van plan om de collectie te skippen, maar toen de collectie online kwam vanochtend moest en zou ik de gold face bag hebben :p
 

filio

Well-known member
Ik vind WOG ook mooier dan OD. Best een grote haul zeg! Was eigenlijk van plan om de collectie te skippen, maar toen de collectie online kwam vanochtend moest en zou ik de gold face bag hebben :p


Geen stylishly merry die ziet er mooi en complex uit
 

filio

Well-known member
Nee, want ik pak de single oogschaduws die ik heb al bijna nooit. En 23 euro voor 1 oogschaduw vind ik overigens echt belachelijk :p

Klopt ik dacht dat het minder zou zijn. Delicate drift stuur ik terug want het is net de ene die ik niet wou licht roze nee dankje wou wel de paarse... Met je mobiel bestellen is rot :(
 

Corally

Well-known member
Klopt ik dacht dat het minder zou zijn. Delicate drift stuur ik terug want het is net de ene die ik niet wou licht roze nee dankje wou wel de paarse... Met je mobiel bestellen is rot :(

Ah balen :( Ik vind mobiel bestellen ook niet fijn. Heb trouwens het idee dat mensen denken dat een van die losse highlighters WOG is, want die gouden highlighter is uitverkocht terwijl de gold face bag er nog wel is :p
 
Last edited:

filio

Well-known member
Ah balen :( Ik vind mobiel bestellen ook niet fijn. Heb trouwens het idee dat mensen denken dat een van die losse highlighters WOG is, want die gouden highlighter is uitverkocht terwijl de gold face bag er nog wel is :p

Gold face bag is nu uitverkocht. Zou zonde zijn als je de verkeerde zou bestellen... Ik wil nu ook de andere rode lipstift bestellen want ik denk dat ik een aantal rode lipstiften moet vervangen *kuch*udxgwenlipstiften*kuch*
 

Corally

Well-known member
Gold face bag is nu uitverkocht. Zou zonde zijn als je de verkeerde zou bestellen... Ik wil nu ook de andere rode lipstift bestellen want ik denk dat ik een aantal rode lipstiften moet vervangen *kuch*udxgwenlipstiften*kuch*

Zou heel zonde zijn! Ik zag idd al dat de gold face bag uitverkocht was en nog een boel andere dingen! Zijn die UD lippies nu al niet meer goed dan? Ik heb niet zoveel met UD dus ik weet niet meer zo goed wanneer die collab was maar volgens mij was dat toch niet zo heel lang geleden?
 

Latest posts

Top