Re: Our New Puppy! What a sweetheart!
k.a.t Well-known member Jul 20, 2008 #482 Re: Our New Puppy! He is adorable! like a lil fuzzy fur-ball lol I'm sure he's gonna start chewing thorugh your house in no time Sorry to hear about snicker
Re: Our New Puppy! He is adorable! like a lil fuzzy fur-ball lol I'm sure he's gonna start chewing thorugh your house in no time Sorry to hear about snicker
NatalieMT Well-known member Jul 20, 2008 #484 Re: Our New Puppy! He's so lush! Congratulations on the new addition to the family!
susu Active member Jul 20, 2008 #486 Re: Our New Puppy! sweeeet.. i've got a labrador retriever... he looked like this when he was small. he was the devil himself :-D
Re: Our New Puppy! sweeeet.. i've got a labrador retriever... he looked like this when he was small. he was the devil himself :-D
ashleydenise Well-known member Jul 20, 2008 #487 Re: Our New Puppy! omgggg so adorable!!! && my puppy lays down like that too!
blindpassion Well-known member Jul 20, 2008 #488 Re: Our New Puppy! oohh I just LOVVEE goldens!!!!! We have a 9 year old golden and shes so sweet they are great dogs. enjoy your little one!
Re: Our New Puppy! oohh I just LOVVEE goldens!!!!! We have a 9 year old golden and shes so sweet they are great dogs. enjoy your little one!
nikki Well-known member Jul 20, 2008 #491 Re: Our New Puppy! He's really cute!!! Puppies are so much fun!
melozburngr Well-known member Jul 21, 2008 #492 Re: Our New Puppy! awww, I want him! I love Goldens! They're my favorite breed! So cute, I could just snuggle him to death!
Re: Our New Puppy! awww, I want him! I love Goldens! They're my favorite breed! So cute, I could just snuggle him to death!
Tinkee-Belle Well-known member Jul 22, 2008 #494 Re: Our New Puppy! Omg he looks soooooooo cuddly! My dog sleeps stretched out like a rabbit too! What does the fat cat think of him??
Re: Our New Puppy! Omg he looks soooooooo cuddly! My dog sleeps stretched out like a rabbit too! What does the fat cat think of him??
user79 Well-known member Jul 22, 2008 #498 Re: Our New Puppy! I could eat him alive he's too cute! Look at his fuzzy hair!! Awwwwwwwww
crystalado Well-known member Jul 22, 2008 #499 Re: show off your pets! My Sweetie Maxwell and My Hubby...looking all cute!