Ja ja hier zit er nog een hoor!Die heb ik al En die wordt ook aardig gebruikt. Vandaar dat is redelijk veilig alvast een BU zou kunnen kopen maar dan in een alternatieve verpakking? Toch wel leukEens verslaafd, altijd verslaafd... Ik probeer het beest te temmen...
Haha ik snap het! En leuk dat jullie je de dingen van RHPS hebben! Ik moet nog een tijdje wachten op mijn CP, maar ben zo benieuwd!:hello: :winkiss: Leuk jou ook weer te spreken! Ik probeer het beest te temmen, vandaar dat ik MIA ben. Maar ik vlieg toch nog af en toe binnen hoor.
Hey! Lang niet gesproken! Alles verder goed met jou? Ik heb me ook een paar maanden goed gedragen wat make up betreft en dat ging makkelijker door Specktra te mijden. Ik merk wel dat ik nu minder gevoelig ben voor de hype dan eerst. Verder merk ik ook dat ik het niet meer zo leuk vind om de topics echt bij te houden. Het is me te veel leeswerk geworden, dus kijk ik alleen nog af en toe. Je zal me dus niet meer zoveel zien als vroeger. Ik heb ook nog een andere hobby erbij gekregen waar mijn portemonnee niet zo blij van wordt. Dus ik moet het geld nu nog beter verdelen. Gelukkig ben ik nu wel aan het werk en hoef ik het niet meer van de studiefinanciering te betalen! De hobby die ik erbij heb is overigens Lolita Fashion. Dat is een japanse kledingstijl met hele mooie jurken en petticoats. Nu heb ik nog meer om mijn creativiteit in kwijt te kunnenDat is het probleem. Die stap sta ik gewoonlijk over . Veel miskopen heb ik niet, maar als ik kritischer ben, zoals het afgelopen half jaar, heb ik het merendeel niet nodig. Daarom heb ik de Simpsons collectie geskipped. Achteraf toch wel spijt dat ik niet Sideshow You gekocht heb, al was het voornamelijk voor de verpakking. Ik denk zelfs nog na over Pink Sprinkles die ik al helemaal niet nodig heb. Slecht slecht slecht.... Heeft iemand trouwens nog iets gehoord van Pinkdollface?
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Ik heb bij de douglas, de mooi parfumerie en de ici paris gekeken daar hadden ze 'm nog niet binnenIk verwacht de holiday collectie van MAC in de freestanding store in Den Haag tijdens de opening. Toen de counter in de bijenkorf in Den Haag opende was de collectie er ook al eerder. De collectie is nu al binnen hoorde ik vandaag. Het is nog wachten, nu ook nog hopen dat ik zuinig ben met uitgeven. Vandaag de highlighter van chanel gekocht. Ik vind hem zo mooi, weet alleen nog niet hoe ik een zilvere highligter ga combineren, want hij is echt zilver-zilver op mijn huid.
Hey! Wat leuk om je weer te "spreken" Ja ik heb hetzelfde. Ik kan ook de energie niet meer opbrengen om zoveel tijd per dag te besteden aan alle posts van verschillende threads te lezen. Voelt wel bevrijdend als die dwang weg is. Wel check ik nog met enige regelmaat de NL thread, maar ik probeer de meeste threads te vermijden. Beter voor mijn rust en beter voor mijn portemonnee. Begin dit jaar welke enkele splurges gehad op het gebied van parfum maar daarna heb ik me best goed gedragen voor mijn begrippen dan. 2 fluidlines en een l/s uit de A Fantasy of Flowers collectie, volgens mij nog 1x een cp met een BU van alle 3 de fluidlines van S3C3 omdat ik die heel vaak gebruik en nu dan de RHPS Oblivion, Frank'NFurter en Sin (die zat toch al in de pen). Ik had het ook wel overleefd als ik geskipt had, maar ja, rode l/s en toch weer de hype... Zucht. Verder heb ik dit jaar echt alleen maar basics gekocht als die opwaren. Foundation, concealer etc. En ik heb onlangs mijn eerste MAC l/s opgemaakt: Fanfare. Nieuwe wel alweer gekocht. Oh en wel recentelijk Fashion Revival gekocht samen met Hang Up en Party Line. de laatste twee L/s stonden al zeker twee jaar op mijn wishlist maar moesten elke keer schuiven voor LE's. Dat was weer een ouderwets gezellige black box. Ook de brush canisters van MAC eindelijk gekocht. Ik merk dat ik veel meer gedaan heb met mijn stash en alles meer waardeer. Heb meerdere items herondekt die ik aanvankelijk wilde verkopen. Nu gebruik ik ze wel. Zeg wat leuk die Lolita Fashion! Foto's? Wat goed dat je werk hebt gevonden. Voelt goed als het payday is heHey! Lang niet gesproken! Alles verder goed met jou? Ik heb me ook een paar maanden goed gedragen wat make up betreft en dat ging makkelijker door Specktra te mijden. Ik merk wel dat ik nu minder gevoelig ben voor de hype dan eerst. Verder merk ik ook dat ik het niet meer zo leuk vind om de topics echt bij te houden. Het is me te veel leeswerk geworden, dus kijk ik alleen nog af en toe. Je zal me dus niet meer zoveel zien als vroeger. Ik heb ook nog een andere hobby erbij gekregen waar mijn portemonnee niet zo blij van wordt. Dus ik moet het geld nu nog beter verdelen. Gelukkig ben ik nu wel aan het werk en hoef ik het niet meer van de studiefinanciering te betalen! De hobby die ik erbij heb is overigens Lolita Fashion. Dat is een japanse kledingstijl met hele mooie jurken en petticoats. Nu heb ik nog meer om mijn creativiteit in kwijt te kunnen
Nog niet, ik ben wel benieuwd naar de pressed pigments! Ik zag net dat Keepsakes en Objects of affection ook al online staan.Iemand nog iets gehaald van de Heirloom collectie?