filio
Well-known member
Haha ik snap er niks van. Heb mijn pakketje net ontvangen. Terwijl van de week nog bij de track & trace stond dat het maandag zou komen. Maar dat vind ik niet erg haha. En ze zijn zo pretty!! En Temptalia had dus gelijk, deze Superb is echt anders dan de originele Superb. Ik vraag me eigenlijk af of deze OD wel hetzelfde is als de originele OD haha, want volgens mij zijn tot nu toe alle re-releases van edsf nooit dezelfde kleur geweest haha. Maar hij is wel heel mooi iig haha.
Ik heb superb, mac studio fix nc47 (nc50 is te donker en is oranje in de waterweight is wel goede mixer) en extra dimension blush in just a pinch (voor als highlighter ga door een peachy fase heen) nog besteld. Trouwens de extra dimension blush in faux sure is niet glitterig het is eerder glowy hush tone was ook eerder glowy. Ik zei net dat ik highlighter overload heb maar ik ga wat highlighters wegdoen (oa abh moonchild doe ik weg) Ik heb superb besteld omdat het op de tom ford bodem highlighter uit de highlighter duo lijkt en vond de kleur er van echt mooi (en tom ford is nog te duur voor mij)
Oude en nieuwe OD verschillen wel
MAC Extra Dimension Skinfinish + Blushes HAUL! *ALL SHADES!* - YouTube