Corally
Well-known member
Ik heb ook wat van FP gekocht. Oh, My, Nice to meet you lp en 2 oogschaduws....Just wing it en Birds eye view. En guess wat, krijg ik mn bestelling binnen mis ik 1 oogschaduw, dus nu heb ik weer ruzie met MAC. Ik wacht nu nog op antwoord van de logistiek daar. Want op mijn factuur was het zelfs gechecked zeg maar (zo'n vinkje met potlood) Dus het is weer afwachten....moe word ik ervan. Heb ook alleen maar besteld door die Oh, my anders had ik het gewoon op mn werk gehaald pffffff
Wat een pech weer! Komt vast wel allemaal goed maar wel balen dit.
Oh meen je! Je hebt wel heel veel geluk met MAC.. Laat maar weten hoe het afloopt! Wel blij met de andere goodies?
Ik zit nog steeds te twijfelen om Have Your Cake en/of Life's a Picnic te bestellen, maar heb al twee lipsticks van FP gekocht en mag van mezelf niet zoveel make-up meer kopen.
Haha ik ken het Ik heb trouwens Oh, My! afgelopen zondag voor het eerst gebruikt en die blush is niet normaal gepigmenteerd. Ik zag eruit als een clown terwijl ik echt heel lichtjes met mijn blushkwast de blush aanraakte en dan vervolgens ook nog op een tissue had afgeveegd. Was daarna wel even bezig om dat te corrigeren hahaha. Was denk ik niet handig om het voor de eerste keer te gebruiken op mijn verjaardag.