MAC in the Netherlands?

Pinkdollface

Well-known member
Heupstoot pdf! Pow!
girlhaha.gif


Ik krijg net mijn At Dusk binnen van een cp. Mooi hoor!
yahoo.gif
rofl.gif

Woohoo fijn dat je die alvast binnen hebt!
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik heb het zelf voorzichtig voorgesteld:p Ik begon met vragen of de producten vernietigd werden en liet toen merken dat ik dat jammer vond. Dat was ze wel met me eens dus toen dacht ik nou kan ik het wel proberen te vragen. Een bedrag om te besteden is ook heel fijn. Lady Danger was een goede keuze. Die heb ik ook pas geleden gekocht en ik ben er heel blij mee. Maar nu heb je dus nog een paar euro over ofzo. Kan je die dan later nog besteden?
Geen idee, in de email stond tot maximaal 25 euro. Ik wilde een lipstick en voor 6 euro kon ik niet echt iets vinden op de website haha dus heb ik het maar hierbij gelaten. Welke lipliner gebruik jij voor Lady Danger als ik vragen mag?

Misschien een domme vraag maar wat is 'cp'? :p
 

cindyrella

Well-known member
Hoi hoi, wat leuk dat er hier een aparte thread is waar je in het Nederlands kan babbelen. Ik ben een tijdje "uit de MAC" geweest in verband met de geboorte van mijn drie kindjes, maar nu de oudste inmiddels naar school gaat, kan ik mijn oude hobby weer oppakken.
pompom.gif

Heb afgelopen week voor de eerste keer de webesite van MAC gestalkt voor Riri Woo. Wat bizar, zo snel uitverkocht!! Ben heel blij dat het gelukt is.
Ik zag dat TS al wel bij Douglas en de Bijenkorf online is, maar nog niet bij de officiele site. Is dat normaal?? Ik twijfel nl. nog steeds over het Bare My Soul quad, vnl. omdat het helemaal mijn kleuren zijn en 'ie zo snel uitverkocht was. Maar ik heb al een heleboel dupes waarschijnlijk. Ik heb beide Naked palettes van Urban decay al, plus nog allerlei neutrals en groentjes, dus ik zit wel goed. Maar dat quad is zoooooo pretty...
Vertel me alsjeblieft dat ik het niet nodig heb?
Ik zou hier natuurlijk gewoon moeten wegblijven, haha ;)
 

Corally

Well-known member
Hoi hoi, wat leuk dat er hier een aparte thread is waar je in het Nederlands kan babbelen. Ik ben een tijdje "uit de MAC" geweest in verband met de geboorte van mijn drie kindjes, maar nu de oudste inmiddels naar school gaat, kan ik mijn oude hobby weer oppakken. :pompom: Heb afgelopen week voor de eerste keer de webesite van MAC gestalkt voor Riri Woo. Wat bizar, zo snel uitverkocht!! Ben heel blij dat het gelukt is. Ik zag dat TS al wel bij Douglas en de Bijenkorf online is, maar nog niet bij de officiele site. Is dat normaal?? Ik twijfel nl. nog steeds over het Bare My Soul quad, vnl. omdat het helemaal mijn kleuren zijn en 'ie zo snel uitverkocht was. Maar ik heb al een heleboel dupes waarschijnlijk. Ik heb beide Naked palettes van Urban decay al, plus nog allerlei neutrals en groentjes, dus ik zit wel goed. Maar dat quad is zoooooo pretty... Vertel me alsjeblieft dat ik het niet nodig heb? Ik zou hier natuurlijk gewoon moeten wegblijven, haha ;)
Hey naamgenoot! Het verschilt vaak wel wanneer collecties online gaan op de websites maar TR hoort wel al online te zijn bij MAC. Je hebt het BMS quad niet nodig! (Ik wil hem zelf eigenlijk ook lol maar ik heb genoeg dupes.)
 

Pinkdollface

Well-known member
Geen idee, in de email stond tot maximaal 25 euro. Ik wilde een lipstick en voor 6 euro kon ik niet echt iets vinden op de website haha dus heb ik het maar hierbij gelaten. Welke lipliner gebruik jij voor Lady Danger als ik vragen mag?

Misschien een domme vraag maar wat is 'cp'? :p
Ow ok. Ik gebruik Redd als lipliner voor Lady Danger.

Cp betekend costum purchase en het komt erop neer dat iemand anders iets voor jou koop waar jij niet aan kan komen (of niet zo goedkoop aan kan komen) en het dan naar jou opstuurt. Jij betaalt dan de kosten van het product + verzend en verpakkingskosten en soms nog iets extra's voor de moeite of brandstof etc.
 

cindyrella

Well-known member
Hey naamgenoot! Het verschilt vaak wel wanneer collecties online gaan op de websites maar TR hoort wel al online te zijn bij MAC. Je hebt het BMS quad niet nodig! (Ik wil hem zelf eigenlijk ook lol maar ik heb genoeg dupes.)
O wat leuk, nog een Cindy. Kom ik niet zo vaak tegen :)
Ach ja, allemaal leuk en aardig die mooie quads, maar ik heb echt ( te) veel makeup, en zeker genoeg dupes van BMS. Hert is alleen, ik kan zoveel moois maar lastig weerstaan. Soms denk ik, woonde ik maar dichter bij een MAC-counter, maar voor mijn portemonnee is het veel beter dat ik niet zo dicht bij de bron zit.

Eerst maar weer eens wat gaan opmaken. Shopping the stash kan ook leuk zijn.
Ben bv. vandaag wat pigmenten gaan "pressen" (tja, wat is daar het Nederlandse woord voor?) want ik vergeet ze te vaak terwijl ik er een heleboel heb liggen. Da's toch zonde.

@ Pinkdollface: ik zie dat jij ook vrij licht bent, en jij bent enthousiast over Lady Danger, begrijp ik? Ik ben zelf NW15, en ik vind Lady Danger prachtig, maar ik ben een beetje bang dat ze te oranje is.
 

Pinkdollface

Well-known member
O wat leuk, nog een Cindy. Kom ik niet zo vaak tegen :) Ach ja, allemaal leuk en aardig die mooie quads, maar ik heb echt ( te) veel makeup, en zeker genoeg dupes van BMS. Hert is alleen, ik kan zoveel moois maar lastig weerstaan. Soms denk ik, woonde ik maar dichter bij een MAC-counter, maar voor mijn portemonnee is het veel beter dat ik niet zo dicht bij de bron zit.

Eerst maar weer eens wat gaan opmaken. Shopping the stash kan ook leuk zijn.
Ben bv. vandaag wat pigmenten gaan "pressen" (tja, wat is daar het Nederlandse woord voor?) want ik vergeet ze te vaak terwijl ik er een heleboel heb liggen. Da's toch zonde.

@ Pinkdollface: ik zie dat jij ook vrij licht bent, en jij bent enthousiast over Lady Danger, begrijp ik? Ik ben zelf NW15, en ik vind Lady Danger prachtig, maar ik ben een beetje bang dat ze te oranje is.
Ja ik vind Lady Danger super, maar ik heb misschien wat meer neutrale ondertonen in mijn huid, waardoor ik niet zo'n probleem heb met oranje lipsticks. Misschien is het gewoon een kwestie van wennen voor je. Als ik een nieuwe lipstick heb en ik ben er niet zeker over dan draag ik hem veel binnenshuis waardoor ik er aan kan wennen.
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik heb ook allebei de naked pallettes maar ik ben gewoon een oogschaduw junkie en BMS ziet er zo mooi uit! En ik heb nog helemaal géén MAC oogschaduws (shocking) dus ik vond dat ik bms wel mocht hebben haha. Daarbij kan je hem ook makkelijk meenemen!
 

Ladyhawke

Well-known member
Slijper kan ook nog...
Daar dacht ik ook nog aan maar die was uitverkocht op de website ;). Trouwens, ik ben helemaal fan van felle lipsticks, maar als ik op straat loop heb ik soms het idee dat mensen mij aanstaren daarom. Hebben jullie dat gevoel soms ook? Nederlanders zijn niks gewend ofzo :p. Ik had laatst Daddys's Little Girl op (love it!) en volgens mijn vader kon ik zo écht niet naar stage. Ik ben gewoon gegaan of course haha.
 

MissHolland

Well-known member
Ik heb nog geen felle lipsticks in mijn stash. Of naja eigenlijk 2 maar die staan mij niet. Als mijn gezondheid beter gaat wil ik een keer naar de MAC counter in Groningen. Dan wil ik ook een mooie felle lipstick. Als ik in de stad loop en ik kom iemand met een fel kleurtje tegen dan vind ik dat ontzettend gaaf! Maar ik denk idd dat de meeste Nederlanders niets gewent zijn. Als je om je heen kijkt op straat zijn er ook maar weinig mensen die echt veel make-up dragen. Meestal gewoon een foundation, blush en mascara. Of geen foundation en wat oogschaduw. Maar nooit en en.
 

MACerette

Well-known member
Trouwens, ik ben helemaal fan van felle lipsticks, maar als ik op straat loop heb ik soms het idee dat mensen mij aanstaren daarom. Hebben jullie dat gevoel soms ook? Nederlanders zijn niks gewend ofzo
tong.gif
. Ik had laatst Daddys's Little Girl op (love it!) en volgens mijn vader kon ik zo écht niet naar stage. Ik ben gewoon gegaan of course haha.
Zou kunnen. Ik weet het niet. Ik ben zelf zo gewend felle l/s te dragen dat het me eigenlijk niet meer zo opvalt. Ik zit ook tussen mensen met zeer gematigde make up, maar ik draag echt waar ik zelf zin in heb. De ene dag zal dat in de smaak vallen en de andere dag niet. Je kunt niet alles hebben he. Zo lang ik me er goed bij voel is dat voor mij het enigste dat telt. Die ongeschreven regels daar trek ik me niets van aan. Stage, werk, whatever. Blijf jezelf...
 

Pinkdollface

Well-known member
Zou kunnen. Ik weet het niet. Ik ben zelf zo gewend felle l/s te dragen dat het me eigenlijk niet meer zo opvalt. Ik zit ook tussen mensen met zeer gematigde make up, maar ik draag echt waar ik zelf zin in heb. De ene dag zal dat in de smaak vallen en de andere dag niet. Je kunt niet alles hebben he. Zo lang ik me er goed bij voel is dat voor mij het enigste dat telt. Die ongeschreven regels daar trek ik me niets van aan. Stage, werk, whatever. Blijf jezelf...
Same here. Op mijn stage droeg ik gewoon Heroine als ik daar zin in had en ik heb er nooit commentaar op gehad. Die mannen wisten denk ik niet wat ze erover moesten zeggen. Ze willen meer vrouwen daar, dus het zal uiteindelijk ook helemaal niet uitmaken. Misschien dat het op een kantoor heel anders is, maar daar kan ik niets over zeggen.
 

Ladyhawke

Well-known member
Mijn pakketjes komen ook vanavond! Ik twijfel of ik naar de preview avond zal gaan van de Fashion Sets (als er uberhaupt nog plek is). Ik zou graag Embrace Me en Heroine willen zien/swatchen. Pinkdollface ga jij nog morgenavond? Gaan er nog meer mensen?
 

Pinkdollface

Well-known member
Mijn pakketjes komen ook vanavond! Ik twijfel of ik naar de preview avond zal gaan van de Fashion Sets (als er uberhaupt nog plek is). Ik zou graag Embrace Me en Heroine willen zien/swatchen. Pinkdollface ga jij nog morgenavond? Gaan er nog meer mensen?
Ik ga want ik heb ook een paar N&M oogschaduws voor me apart liggen en ik wil de oogschaduws van FS nog swatchen.
 

Ladyhawke

Well-known member
Oke ik heb net gebeld en ze zei dat Heroine zeeeer beperkt is. Maar ze leggen niks apart dus iedereen heeft wel een eerlijke kans. Misschien ga ik wel extra vroeg dan haha. In principe is het een open avond dus iedereen kan komen zei ze
 

Pinkdollface

Well-known member
Oke ik heb net gebeld en ze zei dat Heroine zeeeer beperkt is. Maar ze leggen niks apart dus iedereen heeft wel een eerlijke kans. Misschien ga ik wel extra vroeg dan haha. In principe is het een open avond dus iedereen kan komen zei ze
Wat nou is het ineens toegankelijk voor iedereen wat idioot zeg. Het begon om 6 uur, dus als je er dan bent lukt het denk ik wel.
 

Pinkdollface

Well-known member
Mij pakje met FS is hier! Ik begin me wel te schamen tegenover de postbode, omdat hij in de afgelopen weken zo vaak is langsgekomen met pakjes van Mac en hij me al herkend
lol.gif
 
Top