filio
Well-known member
Ik faal met mijn mac.com bestelling heb een bestelling geplaatst met plum princess, costa riche liner, pillow talk, del rio en double shot (ben nc50 in de zomer en zulke kleuren staan mij mooi maar zijn niet in nl te koop en pillow talk is le) krijg ik even later een mail met we kunnen je betaling niet kon autoriseren, oke dacht probeer een dan een kleiner bestelling met alleen plum princess en costa riche liner en betaal met paypal. Kreeg gisteren een email met beide bestellingen zijn verzonden en de betaling is op mij cc gereserveerd... maar de bestelling via paypal is echt verzonden (en komt komt morgen aan en met cc is alleen een label aangemaakt)
Ik ga even afwachten of de grotere bestelling daadwerkelijk wordt verzonden zo niet zal ik de overige lipstick nog bestellen zo niet heb ik plum princes en costa riche liner dubbel.... :l
Ik ga even afwachten of de grotere bestelling daadwerkelijk wordt verzonden zo niet zal ik de overige lipstick nog bestellen zo niet heb ik plum princes en costa riche liner dubbel.... :l