Mijn Mac pakje en cp pakje zijn allebei binnen! Ze werden samen afgegeven door de postbode, dus ik heb al mijn AAO spullen in één keer binnen
In het cp pakje zat ook mijn Perfect Topping BU en die is gelukkig helemaal in orde. Ik ben toch altijd een beetje bang met MSFs. Van de AAO spullen heb ik alle lipsticks al snel geprobeerd. Dat waren Sushi Kiss, Tart & Trendy en Sweet & Sour. Ik ben echt heel blij met alle drie! T&T is een hele makkelijke oranje voor mij, zeker een aanrader. Ik was een beetje sceptisch over S&S, maar het is echt een mooie nude met een perzik tintje voor mij. Ik ben helemaal niet van de nude lipsticks en daarom ben ik juist zo blij dat ik deze nu heb. Ik had 2 Sushi Kiss lipsticks geregeld en daar ben ik ook erg blij mee. Hij is echt heerlijk zomers. Ow wat ben ik toch gek op al dat oranje
De blushes heb ik in de potjes even vergeleken met een aantal die er mogelijk op zouden lijken. Ik heb dus geen dupe voor Royal Sunset. Hij is donkerder en rozer dan alle kleurtjes die erop konden lijken, zoals Immortal Flower, Cream Soda en Legendary. Honey Jasmine is ook heel mooi. Hij heeft meer oranje dan Supercontinental en Ripe for Love. Modern Mandarin heeft meer glans en het lijkt alsof HJ een beetje bruin ofzo erin heeft in vergelijking met MM. Ik hou van oranje blushes en ben heel blij met HJ, maar als je er al een paar hebt is hij zeker geen must have. RS is de meest unieke blush van de collectie naar mijn idee.