MAC in the Netherlands?

Gatton

Well-known member
Ah ja, ik heb geen mannen die ik moet pleasen op dat front, haha, scheelt heel wat! Heb een hoogslaper waar mijn kledingkast onder staat, plus een bureautje waar mijn platenspeler op staat. :)
 

Pinkdollface

Well-known member
Ah ja, ik heb geen mannen die ik moet pleasen op dat front, haha, scheelt heel wat! Heb een hoogslaper waar mijn kledingkast onder staat, plus een bureautje waar mijn platenspeler op staat. :)
Een hoogslaper zal heel veel schelen. Ik heb ook gewoon te veel rommel denk ik haha.
 

Gatton

Well-known member
Je wil echt niet weten hoeveel troep er op mijn kamer staat. Woon hier nu 2.5 jaar, volgens mij heb ik in elk kiertje wel iets nutteloos gepropt. Het puilt hier uit, hahaha. Misschien krijg ik ooit zo'n lenteschoonmaakbui (hopelijk!). :D
 

Pinkdollface

Well-known member
Je wil echt niet weten hoeveel troep er op mijn kamer staat. Woon hier nu 2.5 jaar, volgens mij heb ik in elk kiertje wel iets nutteloos gepropt. Het puilt hier uit, hahaha. Misschien krijg ik ooit zo'n lenteschoonmaakbui (hopelijk!). :D
Haha zelfde hier in dat geval. Ik hoop ook nog op die lenteschoonmaakbui, maar ik denk niet dat die nog komt:p
 

allthingsmakeup

Well-known member
Wauw wil ik ook!!!
love.gif
En doe mij ook zo'n moeder!!
 

allthingsmakeup

Well-known member
Scrubben doe ik echt bijna nooit, ben veel te laks met dat soort dingen... dagcrème gebruik ik van de Kruidvat, moet ik toch iets duurder nemen denk je (al is Dior iets buiten mijn prijsklasse voor een dagcrème :p)?
Nee snap ik, hoeft ook niet (koop hem zelf ook in de sale, anders voor mij ook te duur :) . Wat je het beste kunt doen is een wat vettere dagcreme kopen en deze aanbrengen op je gezicht, daaroverheen je foundation aanbrengen voordat de dagcreme volledig is opgenomen door de huid. Gebruik hierbij een niet al te dekkende foundation. Ik zelf gebruik vaak een licht tot medium coverage dat voorkomt ook een beetje het cakey effect.
 

Gatton

Well-known member
Dankjulliewel voor de tips! Ben er gisteren mee begonnen, even zien dus!

Heeft trouwens iemand nog een recommendatie voor een mooie MAC nude lipstick? Ik heb eentje van Catrice, Hey Nude, die ik erg mooi vind, alleen vind ik de draagtijd niet geweldig. Ik ben geschat op NC15. :) Ik was trouwens laatst in de spiegel aan het kijken, en zag opeens mijn kleurtonen! Gek was dat! Haha. Mijn hoofd is rood, maar mijn nek is gelig vergeleken met mijn hoofd.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Heeft trouwens iemand nog een recommendatie voor een mooie MAC nude lipstick? Ik heb eentje van Catrice, Hey Nude, die ik erg mooi vind, alleen vind ik de draagtijd niet geweldig. Ik ben geschat op NC15. :) Ik was trouwens laatst in de spiegel aan het kijken, en zag opeens mijn kleurtonen! Gek was dat! Haha. Mijn hoofd is rood, maar mijn nek is gelig vergeleken met mijn hoofd.
Nou er komt straks een nude & Metallics collectie voorbij. Maar eentje voor je uitkiezen vind ik moeilijk (ikzelf ben een NW/de hele ander kant op dus) en ook wel heel persoonlijk. Maar misschien kan Pinkdollface je adviseren?
 

Pinkdollface

Well-known member
Nou er komt straks een nude & Metallics collectie voorbij. Maar eentje voor je uitkiezen vind ik moeilijk (ikzelf ben een NW/de hele ander kant op dus) en ook wel heel persoonlijk. Maar misschien kan Pinkdollface je adviseren?
Ik ben nooit zo gek op nudes geweest, tenminste de concealerkleurige nudes. Ik draag ze alleen met smokey eyes en dan nog pak ik sneller een roze zoals Angel. Ik vindt zelf een iets donkere nude zoals Hug Me, Spice of Hot Chocolat mooier, maar voor sommige is dat geen nude maar meer een bruinachtige kleur. Ik heb Fleshpot, Playing Koi en Innocence Beware als lichte nudes. Ik hou mijn Fleshpot voornamelijk vanwege de Heathrette verpakking. Innocence Beware vind ik het mooist en die draag ik nog weleens bij iets anders dan smokey eyes. Ik heb ook ooit Creme d'Nude gehad, maar die heb ik verkocht, omdat ik die niet genoeg droeg. Ik denk dat ik wel ooit nog Hue ga kopen, dat lijkt me wel een goede nude door de roze tonen en lichte dekking. Ik vind Shy Girl ook erg mooi, maar die heeft wat perzik dus het ligt eraan of je dat zou willen.
 

Pinkdollface

Well-known member
Waar was iedereen trouwens met de release van Extra Dimension. Ik stond daar een kwartier van tevoren en er was maar één andere vrouw. Ik ben iets meer dan een half uur in de pro store geweest, maar heb niet zoveel binnen zien lopen en volgens mijn verder niemand voor de collectie. Ik heb trouwens minder nieuws over Fashion Sets. Hij komt 8 mei 's avonds uit tijdens een previewavond. De manager vertelde me dat er waarschijnlijk geen voorraad apart zou worden gehouden voor de preview en dat er dus al dingen uitverkocht konden zijn de dag erna. Ik kwam er wel achter dat mijn weekend ov op die dag geldig is dus misschien ga ik er wel heen. Je moet er waarschijnlijk wel voor uitgenodigd worden, maar de manager heeft me zijn naam gegeven en ik kon gewoon bellen en na hem vragen, dus ik geloof dat ik er heen mag. Hij wist me ook te vertellen dat All About Orange een store exclusive of online exclusive werd. Ze waren er nog niet uit welke van de twee het werd, maar dan kan iedereen daar alvast rekening mee houden.
 

Gatton

Well-known member
....Dat is eigenlijk best asociaal. :L Wut. Thanks for the heads up, ik ga ze dan ook even bellen om te vragen wanneer de collectie uitkomt, misschien dat ik er iets uit kan wrikken, betwijfel het alleen omdat ze me niet kennen. Eén van de MUA's herkent me wel, dus misschien het beste als ik de 27e na mijn cursus in Rotterdam even langsga... /knikt

Extra Dimensions vond ik niet boeiend ;) Haha
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik dacht dat Extra Dimension ook bij andere counters was dus ik ging naar die in Den Haag maar er was niks vond het al zo raar haha. Wanneer kom je in aanmerking om naar die preview night te gaan dan? Pff het wordt ons wel lastig gemaakt door MAC, jammer dat het steeds alleen maar in de pro store te krijgen is..
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik dacht dat Extra Dimension ook bij andere counters was dus ik ging naar die in Den Haag maar er was niks vond het al zo raar haha. Wanneer kom je in aanmerking om naar die preview night te gaan dan? Pff het wordt ons wel lastig gemaakt door MAC, jammer dat het steeds alleen maar in de pro store te krijgen is..
Staan jullie in het systeem bij de pro store en hebben jullie je ingeschreven voor de maillijst van de website? Het kan namelijk ook zijn dat iedereen in het systeem of op de lijst een mail krijgt met een uitnodiging. In het verleden is er ook zo'n preview geweest voor Baroque Boudoir en daar kreeg ik een uitnodiging voor in de mail. Ik belde om me op te geven en toen ik daar was kon ik gewoon naar binnen en hoefde ik niet eens mijn naam door te geven. Ik weet niet of dit hetzelfde idee wordt en de manager wist het ook nog niet precies, maar je kan natuurlijk altijd bellen. Ik denk alleen dat hij nu nog niet meer weet.

Ladyhawke jammer dat je niet in de gaten had dat ED alleen in de pro store uitkwam. Je kan bellen of ze de spullen nog hebben die jij wil. De lade zat namelijk best vol, dus misschien is alles wat jij wil er nog.
 

Gatton

Well-known member
Nope, sta alleen ingeschreven voor de nieuwsbrief, that's all. Een belletje het misschien waard?
 

Pinkdollface

Well-known member
Nope, sta alleen ingeschreven voor de nieuwsbrief, that's all. Een belletje het misschien waard?
Kan je proberen. Als je zegt dat je heb gehoord van de previewavond en uitlegt dat je denkt dat er misschien uitnodigingen worden verstuurd aan de mensen die in het systeem staan, dan kan iemand daar je er vast wel inzetten.
 

Ladyhawke

Well-known member
Nou de MAC shop is helemaal niet aan het verbeteren want ze hebben mooi mijn bestelling mislukt! Toen ED online kwam hadden ze bij de highlighters de plaatjes van Shape the Future en Definitely Defined omgewisseld, dus ik had de klantenservice gebeld. Ze zei dat ik de kleur aan moest klikken die ik wilde en niet naar de naam moest kijken. Ik wilde Definetely Defined maar die stond dus aangegeven als Shape the future. Ik dus Shape the future besteld in de veronderstelling dat ik dan toch DD zou krijgen. Nu zie ik dus dat ze het hebben aangepast en krijg ik daadwerkelijk STF ipv DD :(. En DD is nu uitverkocht. Ik ga morgen bellen wil mn geld terug of toch nog DD... Maar zal wel niet lukken
 

Pinkdollface

Well-known member
Dat is klote. Ik had gehoord dat er eenzelfde soort fout is gemaakt in Canada. Misschien hebben ze DD extra op uitverkocht gezet toen ze er achterkwamen en kunnen ze je nog DD sturen.
 

MACerette

Well-known member
Als ik dat zo hoor ga ik misschien toch alle 3 de edsfs bestellen want ik heb het gevoel dat het anders misgaat. Def def staat op nr 1 van mijn wishlist van ED.
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik heb gebeld en ze kunnen er helaas niks aan doen
ssad.gif
Ik krijg morgen dus Shape the Future geleverd. Heeft iemand deze en is die mooi? Anders stuur ik hem weer terug. Ze zijn nu allebei uitverkocht online.
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik heb gebeld en ze kunnen er helaas niks aan doen
ssad.gif
Ik krijg morgen dus Shape the Future geleverd. Heeft iemand deze en is die mooi? Anders stuur ik hem weer terug. Ze zijn nu allebei uitverkocht online.
Wat jammer! Krijg je je geld wel terug?
Mijn lipstick wordt trouwens pas morgen bezorgd. Bij track&trace staat dat de verzender de verzending aan het voorbereiden is, dus volgens mij ligt hij nog bij Mac zelf en hebben ze alleen nog maar doorgegeven aan postnl dat er een pakje bezorgd moet worden. De vorige keer werd het ook al een dag later, maar 2 dagen na bestelling is nog steeds super. Ik heb vanochtend ook nog Genuine Orange Chromagraphic Pencil besteld. Ik hoop dat dit een goede lipliner is voor Sounds Like Noise. Echt handig dat we nu ook pro producten online kunnen bestellen! Wel stom dat ik dat niet zag voor ik mijn bestelling met SLN plaatste, want nu krijg ik dus twee pakjes met maar een klein product erin:p
 
Top