Die ziet er schattig uit en wat een mooie deal! Ik heb gisteren flink geshopt. Ik had nog een bon van €7,50 voor de Esprit en op alle jeans was 15% korting en ik had dringend nieuwe broeken nodig. Dus nu heb ik er 3 paar bij en nog 2 t-shirts en een shirt met lange mouwen. ICI Paris heeft nu 40% korting op mascara's, dus heb ik meteen een nieuwe tube van de Sublime de Chanel gekocht, want die bevalt me heel goed. Toen ben ik nog naar de Douglas gegaan en daar is nu 20% korting op Chanel. Bij de Douglas in de Heuvelgalerie wordt ik vrijwel altijd door dezelfde vrouw geholpen. Ze kent me ondertussen al en is echt heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb daar de Inspiration cream blush, Esprit en Rendez-Vous Rouge Coco Shines en Audacieuse Rouge Allure gekocht. Ze hadden Esprit niet op voorraad, maar de vrouw belde het andere filiaal in de stad op en daar hadden ze hem wel en toen ging zij die voor me halen! Ze heeft me daarna nog 5 proefjes en een schattig make-up tasje gratis meegegeven. Ik ben echt heel tevreden met de service daar, dus als je een keer in Eindhoven gaat winkelen raad ik dat Douglas filiaal zeker aan. De vrouw die me hielp heeft halflang zwart golvend/krullend haar en op de kassabon staat dat ze Fem heet. Ow en ze verkopen er sinds kort ook Origins, dus ik denk dat ik daar binnenkort maar wat huidverzorging ga halen.