Oeh ja Chikuhodo staat boven aan mijn wishlist! daar wil ik heeeeel graag een blush brush van. Alleen kon ik maar 1 site vinden en daar kon je alleen bestellen als je voor meer dan 200 dollar een bestelling zou doen. Ik zal volgende week er eens op los googlen en me wat verdiepen in alles. De eekhoorn haar kwasten bevallen erg goed. De Fu-Pa15 is een combi van geiten haar en eekhoorn haar en is super zacht. Ik gebruik hem zelf om bronzer/blush uit te blenden. Ook gebruik ik hem als ik al mijn makeup gedaan heb om nog even over mijn gezicht te gaan zodat het poederige eraf af. De highlighter kwast neemt genoeg producten op. Het hangt er ook wat vanaf hoe de vorm van de haren is hoe veel hij op neemt. De highlighter kwast neemt meer product op dan de Fu-Pa14. Die vind ik echt een blending kwast. De highlighter kwast gebruik ik ook wel eens voor blush (Nars Amour bijv.) en dan moet ik wel op passen dat hij niet te veel op neemt. De oogschaduw kwast heb ik nog niet kunnen gebruiken door de eczeem op mijn ogen. Maar vandaag is het echt zo goed als weg. Morgen ga ik naar Engeland en ik hoop dat ik dan de oogschaduw basis van Nars kan kopen. Volgens mij is die wel geschikt voor de gevoelige huid. Kan ik die ook eindelijk uit proberen. Wat de eekhoorns betreft, die zouden dan sowieso al dood gemaakt zijn omdat ze gevaarlijk naar de mensen toe zijn/plaag of de boeren lastig vallen. Dan kun je net zo goed het haar nuttig gaan gebruiken. Als ze de eekhoorns speciaal voor de kwasten dood zouden maken zou ik me er een beetje misselijk bij voelen. Maar begrijp wel dat je het nog steeds niet een fijn idee vind. Als ik kan kiezen tussen eekhoorn of geitenhaar kwasten dan zou ik voor geitenhaar kiezen.
Weten jullie nog aanraders kwa make-up in Engeland wat we hier niet hebben? We gaan maandag shoppen in NewCastle.
Chikuhodo wordt ook verkocht door https://www.kohlindo.se/. Ik weet niet of je die site kende, maar als iets niet op voorraad is verdwijnt het product van de site en dus ontbreekt er een groot deel van het assortiment. Daarom wil ik liever via de japanse site bestellen. De kwasten klinken erg fijn. Een blush kwast van eekhoornhaar lijkt me heel handig voor zeer gepigmenteerde blushes. Ik ben niet zo'n fan van het jagen op dieren, dus vandaar dat ik nog steeds niet wist wat ik moest doen. Ik ben ook vegetariër, maar vooral omdat ik niet van de bio-industrie hou. In dit geval hebben de dieren een vrij leven gehad en ik denk dat ik me er dan toch overheen kan zetten. Ik denk dat ik eruit ben en toch een paar eekhoornhaar kwasten ga proberen.
Ik weet niet of ze in NewCastle grote warenhuizen hebben, maar dan zou je op de sites kunnen kijken welke merken ze hebben. Als je bij Liberty of London of Space.NK komt, dan kan je ook de Hourglass producten zien. Ik baal er nog steeds van dat ik niet wist dat ze in Engeland Hourglass verkochten toen ik in London was. Heel veel plezier!
Quote: Originally Posted by
MissHolland
Kijk eens hoe handig:
Gekocht bij de etos. Ik wist niet eens dat dat bestond, een toilettas met een vakje speciaal voor de kwasten.