Pinkdollface
Well-known member
Ik hou er ook niet van als een beauty blog heel veel persoonlijke updates heeft. Op de Kohlindo site zie ik niets staan over een minimum. De prijzen liggen er wel hoger dan de japanse prijzen. Ik wil van Chikuhodo graag de Z-2, Z-4, Z-10 en de G-16.Corally, ik heb even gekeken op de Zoeva site, die ziet er idd ook erg mooi uit! Ik volg de beautyblogs de laatste tijd niet meer zo. Vind er niets meer aan, er zijn de laatste tijd vooral ook veel persoonlijke updates op de blogs waar ik niet zo veel aan vind om te lezen. Pinkdollface, ik begrijp dat het dan voor jou een grote stap is om kwasten met eekhoorn haar te kopen. Kohlindo kende ik idd al maar ik dacht dat je daar pas kon bestellen vanaf 200 dollar. Of ik ben in de war met een andere site.. Ik wil heel graag de Z8 of 16-1 kwast hebben (of beide) En een platte poeder kwast van Koyudo maar die kan ik eventueel ook via Koyudo kopen gezien de roze onder de 25 euro is. Ik denk dat ik daarna even stop met kwasten kopen haha. Ik heb vandaag ook een BU van de foundation kwast gekocht van Koyudo. Had er nog even goed over na gedacht maar toch maar erbij gekocht haha. Heb geen Hourglass gevonden in NewCastle, ook geen Nars (boehh!!!) En heb eigenlijk maar weinig geshopt.. De mode viel toch wat tegen wat er in de winkels hing. De Engelse meiden lopen nu nog op balarina's of met blote voeten in gympen en leggings. Voor mij veel te koud! Er liepen zelfs mensen zonder jas rond te bibberen. We begrepen er niet zoveel van haha. Ik heb kwa kleding alleen een trui van superdry gekocht: http://www.superdry.com/womens/tops/details/43056/applique-boatneck-crew vind hem er in het echt mooier uit zien. Hij is lekker warm. Maar we hadden ook niet zoveel zin en energie om kleding te passen. De bootreis was best heftig want het waaide erg hard op zee. Iedereen liep dronken op de boot. Je moest soms echt je best doen niet om te vallen. De gordijnen in ons hut gingen ook tekens van de muur. Het was soms net een kermis attractie. Daardoor waren we al moe voor we de stad in gingen. Verder heb ik de parfum van Therry Mugler gekocht, Alien (gele) essence absolute, droog shampoo, self tan van St.Tropez in een grote fles. Kan hem online alleen in een klein flesje kopen. En healthy balance foundation en poeder van Bourjois. De foundation heb ik in 51, weet niet of die hier ook te koop is maar die kan ik mooi gebruiken als ik een beetje kleur heb in mijn gezicht. Ook nog bij de MAC counter langs geweest. Helaas geen Pro Store dus geen witte face en body foundation kunnen halen die ook op mijn wishlist stond.. wel een sample van Studio Fix Fluid mee gekregen in NW13 en NW10 om uit te proberen wanneer mijn huid weer lichter is (geven ze hier ook sampels mee? ik was verbaast dat ze dat vroeg. wel handig dat ze die mee gaf zodat je die rustig thuis kunt uit proberen) Ik had nog een lipstick geprobeerd in Media met vino lipliner. Ik vond het wat te donker en heftig omdat ik nooit lipstick draag dus niet gedaan maar toen ik uiteindelijk weer op de boot kwam en me zelf iedere keer in de ramen en spiegels had zien lopen vond ik hem eigenlijk best mooi haha. Dus ik ga die kleur onthouden. Ik vond Rebel ook wel erg mooi lijken.
Ik gebruik zowel de Le Volume als de Sublime en vind ze beide erg fijn. Ik heb ze toevallig met 40% korting kunnen kopen.Ben dus niet de enige die dat vind.. echt jammer van die blogs.. Ja heb wel een paar leuke dingen gekocht, en vandaag een nieuwe mascara van Chanel. Le Volume, ben benieuwd of hij ook idd zo goed is. Ik wou eigenlijk Sublime maar die was er niet meer.. Leuk die spulletjes van Kiko, ziet er goed uit! Heb je ze al uit geprobeerd? Die lipsticks van MAC zijn ook wel heel tof! Voor mij nog een beetje te donker maar vind het wel heel gaaf staan bij anderen. En ook nog een Inglot palette erbij gekocht hihi. Ach soms mag je je zelf lekker verwennen toch
Veel plezier met al je nieuwe spullen en het shoppen! Ik ben ook benieuwd wat je van de Punk Couture lipsticks vindt.AAAH ik heb net weer een Inglot 10-palette gekocht op eBay. Ik ben zo slecht bezig. Maar ik verdien dit palette want afgelopen week was het zo zwaar met tentamens en het onderzoeksrapport van het project. En dan heb ik nog een week te gaan bah. Als het goed is is mijn Inglot oogschaduw verzameling nu wel compleet haha. Morgenmiddag ga ik na een tentamen ook naar de Primark, even lekker winkelen met een vriendin.