Corally
Well-known member
Wow haha. Ik snap je wel! Van de aankomende collecties hoef ik ook (haast) niks volgens mij. Ik heb trouwens ook L de Lolita Lempicka en ik wil Coco Mademoiselle en Viva La Juicy (en nog veel meer parfum ). Ik heb ook een tijdje een parfum kopen-verslaving gehad. Maar ik heb nu zoveel parfum dat ik eigenlijk alleen maar parfum vraag met kerst of voor m'n verjaardag. Ik ben nog nooit bij Skins geweest, lijkt me wel heel leuk. Ik heb dit jaar geen parfum gevraagd voor m'n verjaardag... morgen ben ik jarig en ik denk dat we morgen gaan kijken voor een nieuwe laptop (YAAAY). Ik hoop dat ze die ene ik wil nog steeds hebben, op de webshop is 'ie nu al een tijdje tijdelijk uitverkocht. Geen idee welke ik anders moet nemen als die er niet is.. :lol:Uhh ik heb er 7 gekocht in de afgelopen paar weken (tja net als met make-up hou ik van afwisseling dus ik kon niet met één geur beginnen natuurlijk:haha: ) - Guerlain Shalimar - YSL Opium - YSL Belle d'Opium - Dior Miss Dior le parfum - Chanel Coco Mademoiselle - Juicy Couture Viva la Juicy - Lolita Lempicka L de Lolita Lempicka Ik heb me ook maar aangemeld op een parfumforum, want ik heb zo'n vermoeden dat dit een nieuwe verslaving gaat worden. De behoefte om make-up te kopen neemt best wel af bij mij en de FoF collectie deed me niet veel toen ik hem gisteren bekeek. In tegenstelling tot de parfums die ik geroken heb het afgelopen weekend en gisteren. Ik ben namelijk voor het eerst bij een Skins winkel geweest en een winkeltje in Eindhoven met niche parfummerken! Ik ben helemaal verliefd op al die geuren. Ik heb ook samples besteld via de Skins webshop en die zijn gisteren bezorgd. Vandaag draag ik Dries van Noten van Frederic Malle en dat was één van de samples. Frederic Malle heeft ook een geur Portrait of a Lady die ik bij Skins geroken heb en waar ik daarna een sample van bestelde en die geur is helemaal geweldig! Het is niet zo dat ik make-up niet meer leuk vind, want ik ben heel blij met de collectie die ik heb, maar ik heb gewoon zoveel en nieuwe spullen voegen niet meer zoveel toe tenzij het iets heel speciaals is. Ik heb nooit het geld overgehad voor parfum, omdat het aan make-up opging en nu dat minder wordt kan ik me in de parfumwereld gaan verdiepen. Ik wil ook nog graag naar de douglas in Den Haag, want daar schijnen ze hele exclusieve geuren van Guerlain te hebben en dat is toch één van mijn favoriete merken. En natuurlijk wil ik een aantal van die niche parfums die ik heb kunnen ruiken bij Skins en dat winkeltje in Eindhoven.