macaddictx
Well-known member
De Wash And Dry collectie ziet er prachtig uit! Kan niet wachten tot hij hier uitkomt.
ED Collectie??? Wat waar wanneer!Ik heb nu Steam Heat l/s, BU van Hipness en misschien Morange l//s op mijn lijstje. Maar ik denk dat ik maar 1 of 2 dingen haal of misschien wel zelfs oversla omdat er vlak na WAD een extra dimension collectie komt.
Er is eigenlijk nog niet zoveel bekend! Er is zelfs nog geen topic. Ik weet alleen dat Erine zei dat er vlak na WAD extra dimension zou komen (weet dus niet zeker of het een collectie is met wat extra dimension dingen of een complete extra dimension collectie). Ik hoop iig op mooie highlighter-achtige edsf!ED Collectie??? Wat waar wanneer!:cheer:
Thx! blush & highlighter for meZag net toevallig op de Bijenkorf site bij Art of Beauty dat Wash and Dry daar vanaf 2 mei al verkrijgbaar is!
Dat en een paar hele mooie blushes en ik moet zeggen de bronzers van de vorige keer waren ook fijn!Er is eigenlijk nog niet zoveel bekend! Er is zelfs nog geen topic. Ik weet alleen dat Erine zei dat er vlak na WAD extra dimension zou komen (weet dus niet zeker of het een collectie is met wat extra dimension dingen of een complete extra dimension collectie). Ik hoop iig op mooie highlighter-achtige edsf!
Jaaaaaaa hoop ook op ED skin finishesEr is eigenlijk nog niet zoveel bekend! Er is zelfs nog geen topic. Ik weet alleen dat Erine zei dat er vlak na WAD extra dimension zou komen (weet dus niet zeker of het een collectie is met wat extra dimension dingen of een complete extra dimension collectie). Ik hoop iig op mooie highlighter-achtige edsf!
Jaa Aphrodite's Shell! :eyelove: Ik BU bijna niks, maar ik heb een BU van AS! Het is meer een blush dan bronzer op mijn huid. Ik heb de blushes tot nu toe allemaal overgeslagen, omdat ik al zoveel blushes heb. Maar ondertussen koop wel wel nog steeds 'gewone' mac blushes echt logisch klink ik niet..:blink: Maar wss wil ik de ED blushes verzamelen als ik eenmaal door heb hoe fijn ze zijn. :haha:Dat en een paar hele mooie blushes en ik moet zeggen de bronzers van de vorige keer waren ook fijn!Er is eigenlijk nog niet zoveel bekend! Er is zelfs nog geen topic. Ik weet alleen dat Erine zei dat er vlak na WAD extra dimension zou komen (weet dus niet zeker of het een collectie is met wat extra dimension dingen of een complete extra dimension collectie). Ik hoop iig op mooie highlighter-achtige edsf!
Snel zeg! Ik vind het eigenlijk altijd jammer dat we de zomercollectie hier eerder krijgen dan Amerika. Het duurt dan langer voordat er veel swatches/reviews opduiken. En die heb ik toch eigenlijk wel nodig..Zag net toevallig op de Bijenkorf site bij Art of Beauty dat Wash and Dry daar vanaf 2 mei al verkrijgbaar is!
Ik denk dat het wel wat makkelijker zal zijn om dingen te krijgen van WAD! Het is de grote zomercollectie dus er is dan meer stock en ook bij MAC, Douglas en Bijenkorf verkrijgbaar. Hipness is zó mooi! Ik heb hem al een tijdje niet gedragen omdat ik bang was dat ie te snel op zou gaan. Ik ga hem binnenkort weer uitproberen om te kijken of ik hem nog steeds zo geweldig vind, want dan wil ik misschien een BU kopen zodat ik hem lekker veel kan gebruiken. Verder wil ik misschien Steam Heat maar ik nijg naar skippen als het echt felrood is want ik heb al een aantal felrode lippies die ik eigenlijk niet zo vaak draag. Morange heb ik al van mijn lijstje afgehaald, ik hou toch meer van iets rodere oranje lipsticks. En misschien wil ik toch Tumble Dry, maar alleen als het een echt goede lustre is! En wie weet skip ik de hele collectie wel. Ondanks de supermooie verpakking! Want mijn CP en de dingen die ik uit de clearance bin heb gekocht zijn onderweg.. misschien dat ik dan weer eventjes verzadigd ben.Ik denk dat ik van de Wash & Dry collectie alleen een Lipstick wil (Tumble dry) en een Blush (Hipness) En ik ga niet meer stalken was zo teleurgesteld dat ik niks van Julia Petit heb kunnen krijgen....Ik zie dus wel
Gelukkig dat de WAD overal te krijgen zal zijn, dat vergroot weer mijn kansen haha.Hipness is zó mooi! Ik heb hem al een tijdje niet gedragen omdat ik bang was dat ie te snel op zou gaan. Ik ga hem binnenkort weer uitproberen om te kijken of ik hem nog steeds zo geweldig vind, want dan wil ik misschien een BU kopen zodat ik hem lekker veel kan gebruiken. Verder wil ik misschien Steam Heat maar ik nijg naar skippen als het echt felrood is want ik heb al een aantal felrode lippies die ik eigenlijk niet zo vaak draag. Morange heb ik al van mijn lijstje afgehaald, ik hou toch meer van iets rodere oranje lipsticks. En misschien wil ik toch Tumble Dry, maar alleen als het een echt goede lustre is! En wie weet skip ik de hele collectie wel. Ondanks de supermooie verpakking! Want mijn CP en de dingen die ik uit de clearance bin heb gekocht zijn onderweg.. misschien dat ik dan weer eventjes verzadigd ben.
Ja gelukkig! Een hele tijd geleden dat iets overal verkrijgbaar is. Hipness. :bigheart: Morange is echt heel fel idd. Ik hou wel van een felle lip maar ik denk dat het met die kleur oranje en felheid het te markeerstift-achtig eruit gaat zien op m'n lippen.Gelukkig dat de WAD overal te krijgen zal zijn, dat vergroot weer mijn kansen haha. Ik zag een swatch van Hipness op een donkere huid (nw45) en vond t erg mooi dacht dat t op mijn huidskleur niet te zien zou zijn. Ik ben verkocht! Die Morange l/s is echt fel dat zou ik nooit durven dragen, en heb al FS van BBW, al is het een hele andere oranje en die is al uit mijn comfort zone.
Awh, balen! Misschien kun je Hipness nog bemachtigen via Douglas of Bijenkorf?Pfff heb de blush Hipness gemist! Heb wel de Lipstick tumble dry besteld.
En jij?