MAC in the Netherlands?

Sulaika

Well-known member
Awh, balen! Misschien kun je Hipness nog bemachtigen via Douglas of Bijenkorf?
Ik heb Golden Rinse en Crisp Whites besteld.
flower.gif
Ah mooi!

Ja dat hoop ik ook. Op bijenkorf zie ik de blush niet. Ik wacht douglas af. 9 Mei toch?

Corally

Well-known member
Ik heb Hipness gemist! Heb de site ook helemaal niet in de gaten gehouden, heb het veel te druk met mijn 2e minor die deze week gestart is. Ik denk eigenlijk dat ik heel WAD ga skippen, ook al wil ik stiekem nog een Hipness als bu. Maar ik heb genoeg blush! En er komen veel leukere collecties aan. :D

Sulaika

Well-known member
Ja er klopt iets niet.....Ik krijg ook altijd direct na mn bestelling een 'bedankt voor je bestelling' mailtje.
Ik ga morgen bellen want vertrouw t niet helemaal. Heb zelf net op mn bank rekening gekeken en het geld is er echt af gegaan.
Heb ik weer hoor pffff.
Dat is wel erg vreemd! Ik had haast direct een mailtje terug van MAC.
Ja er klopt iets niet.....Ik krijg ook altijd direct na mn bestelling een 'bedankt voor je bestelling' mailtje.
Ik ga morgen bellen want vertrouw t niet helemaal. Heb zelf net op mn bank rekening gekeken en het geld is er echt af gegaan.
Heb ik weer hoor pffff.

macaddictx

Well-known member
Ja er klopt iets niet.....Ik krijg ook altijd direct na mn bestelling een 'bedankt voor je bestelling' mailtje. Ik ga morgen bellen want vertrouw t niet helemaal. Heb zelf net op mn bank rekening gekeken en het geld is er echt af gegaan. Heb ik weer hoor pffff.
Echt balen! Ik zal inderdaad morgen even bellen. Laat het maar weten als je wat meer weet!! Hopen dat alles toch gewoon goed is.

Fulkii

Well-known member
Groot gelijk heb je! Er komen veel leuke collecties aan denk ik ook.. Ben totaal niet onder de indruk van de inhoud van WD. Heb er niet een aan gedacht om te stalken. Ik dacht eraan om nog naar de bijenkorf te gaan komende zaterdag voor Steam Heat, (de enige kleur die me leuk leek) maar ik ga niet denk ik.. voor de verpakking wil ik het niet doen, btj stom lijkt me. Heb je de verpakking gezien van die Guo Pei collectie? Off topic, sorry, maar dies zooooo mooiiii.

Sulaika

Well-known member
Ben totaal niet onder de indruk van de inhoud van WD. Heb er niet een aan gedacht om te stalken. Ik dacht eraan om nog naar de bijenkorf te gaan komende zaterdag voor Steam Heat, (de enige kleur die me leuk leek) maar ik ga niet denk ik.. voor de verpakking wil ik het niet doen, btj stom lijkt me. Heb je de verpakking gezien van die Guo Pei collectie? Off topic, sorry, maar dies zooooo mooiiii.
Niks vam MAC is off topic hahaha....Ik wil hoe dan ook iets hebben van de Guo Pei collectie, ik hoop dat die wel overal uit gaat komen anders maak ik geen kans, want dat stalken is niks voor mij meer. De WD collectie ook niet gestalked daarom heb ik Hipness misgelopen.

Sulaika

Well-known member
Heb inmiddels nog steeds geen Bedankt mailtje ontvangen van MAC, ik heb een mail gestuurd en moest nu mn klant nr enzo terug mailen. Ik wacht nu op antwoord. Inmiddels op de site mn order status bekeken en er staat nu 'geaccepteerd' tja wat heb ik daar nou aan. De lipstick TD is al uitverkocht. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...dit is nu mn 2de slechte ervaring bij MAC online.

Corally

Well-known member
Groot gelijk heb je! Er komen veel leuke collecties aan denk ik ook.. Ben totaal niet onder de indruk van de inhoud van WD. Heb er niet een aan gedacht om te stalken. Ik dacht eraan om nog naar de bijenkorf te gaan komende zaterdag voor Steam Heat, (de enige kleur die me leuk leek) maar ik ga niet denk ik.. voor de verpakking wil ik het niet doen, btj stom lijkt me. Heb je de verpakking gezien van die Guo Pei collectie? Off topic, sorry, maar dies zooooo mooiiii.
Die verpakking is idd mooi! Tot toe spreekt de inhoud me alleen niet aan. :p En ik ben eigenlijk nooit bereid om die couture prijzen te betalen dus denk dat ik die collectie ook zal skippen. Maar wie weet!

Sulaika

Well-known member
Dat is wel erg vreemd! Ik had haast direct een mailtje terug van MAC.
En al je pakketje ontvangen?
Ik had contact met MAC over mijn bestelling en kreeg te horen dat t goed zit, heb gisteren pas een mailtje gehad dat mn bestelling verzonden is. Maar wanneer ik kijk op postNL Is hij nog niet ontvangen door postNL wel aangemeld....t ziet er naar uit dat t lang gaat duren voor ik mijn pakketje ontvang *zucht*

macaddictx

Well-known member
  En al je pakketje ontvangen? Ik had contact met MAC over mijn bestelling en kreeg te horen dat t goed zit, heb gisteren pas een mailtje gehad dat mn bestelling verzonden is. Maar wanneer ik kijk op postNL Is hij nog niet ontvangen door postNL wel aangemeld....t ziet er naar uit dat t lang gaat duren voor ik mijn pakketje ontvang *zucht*
Ik heb hem afgelopen zaterdag al ontvangen. Gelukkig dat het toch nog goed is gekomen!! Ik had eerst ook een dag lang als ik het pakketje op ging zoeken via track & trace, dat het aangemeld stond. Vrijdagavond stond er pas dat PostNL het pakketje had ontvangen en toen was die er ook de volgende dag. 

MACerette

Well-known member
Hellooooow :D
Even een vraagje. De W&D collectie heeft me een beetje overvallen. Ik probeer mezelf onwetend te houden omdat ik mijn geld op dit moment voor andere dingen nodig heb, maar ik had wel 3 dingen uit die collectie willen hebben. Gaat hij ook nog bij Douglas uitkomen, weten jullie dat>

MACerette

Well-known member
Super! Dank je wel! Eens kijken of ik de spullen zelf kan scoren (onwaarschijnlijk) of dat ik toch mijn CP'er maar moet stalken. Met die huidige koersen niet relaxed :(

Sulaika

Well-known member
Stond gisteren
Ik heb hem afgelopen zaterdag al ontvangen.
Gelukkig dat het toch nog goed is gekomen!!
Ik had eerst ook een dag lang als ik het pakketje op ging zoeken via track & trace, dat het aangemeld stond. Vrijdagavond stond er pas dat PostNL het pakketje had ontvangen en toen was die er ook de volgende dag.
Bizar terwijl ik op dezelfde dag als jou besteld had. En tevreden met je spulletjes?
Mijn pakketje is eindelijk ontvangen door PostNL....Morgen word t bezorgd werd tijd hahaha...Zaterdag ga ik proberen Hipness te bestellen bij Douglas