MAC in the Netherlands?

macaddictx

Well-known member
Heeft iemand de nieuwe Heaux lipstick? Die is weer op voorraad maar ik twijfel over de finish.. Mijn matte Heaux is helemaal kapot/gesmolten helaas. Ik twijfel of ik D for Danger of de nieuwe Heaux moet nemen.
Ik zat eerst ook te twijfelen, maar ben toen toch voor D for Danger gegaan. Het is echt een van de betere matte lipsticks van MAC vind ik.

Sulaika

Well-known member
Heeft iemand de nieuwe Heaux lipstick? Die is weer op voorraad maar ik twijfel over de finish.. Mijn matte Heaux is helemaal kapot/gesmolten helaas. Ik twijfel of ik D for Danger of de nieuwe Heaux moet nemen.
Ik ken de matte Heaux niet maar heb de nieuwe hij is best mooi maar ik hou ook meer van matte lipsticks. D for Danger heb ik ook en die is super mooi!

Corally

Well-known member
Ik zie net dat de nieuwe Viva Glam Miley online bij de Douglas beschikbaar is. Zal het een foutje zijn?
Kan best zijn dat ze wat eerder zijn met een launch!
Ik zou gaan voor DfD, heb hem zelf nog niet :p maar denk dat je geteleurgesteld wordt als je de amplified Heaux neemt. Die heb ik zelf ook geskipped omdat ik liever DfD wil hebben.

Corally

Well-known member
En hebben jullie dit al gelezen? http://www.specktra.net/t/192014/will-you-help-save-specktra Zou fijn zijn als jullie iets kunnen doneren! :)

Fulkii

Well-known member
Yep, als het goed is deze zaterdag idd, maar denk niet dat ik erachteraan ga. Het laatste jaar probeer ik echt zo min mogelijk met de hype mee te gaan wat betreft MAC en hun LE collecties en dat is me best goed gelukt, maar dat komt ook omdat er echt heel lang geen collectie is geweest waarvan ik echt super enthousiast van werd en echt heel veel wilde hebben, soms 1 of 2 items, of gewoon skippen. Vooral met hun oogschaduws bijv, ik vind 18 euro (als ze nu niet duurder zijn) gewoon veeeel te veel. Ik heb er zeker 70 of 80 hoor, maar ik zal niet zo heel snel nieuwe aanschaffen tenzij het LE is en ook nog een heeele unieke kleur is. Er zijn gewoon te veel high quality budgetmerken die ik ben tegengekomen waarbij ik letterlijk dezelfde kleuren kon krijgen, maar dan veel goedkoper. Maar juist de kerstcollecties wordt ik juist wel heel blij van altijd, tenminste van de voorgaande jaren (Crushed Metal Pigments etc. etc.), de setjes wordt ik niet zo warm van.

Die MACnificent me collectie lijkt echt mooie lipsticks te hebben, haha het lijkt wel alsof ik alleeen maar lipsticks haal van de LE collecties.
Jaaa same for me van die kerst collectie en die highlighter yaaay als die wat donkerder is idd :D Ben ook getint-medium huidskleur. Vamplify vind ik de swatches echt heel mooi van temptalia, maar ik ben niet zoo van de lipgloss, ik koop die niet snel van een high-end merk.

Fulkii

Well-known member
Tot nu toe wil van MACNificent Me collectie alleen 3 oogschaduws (Cheer me up, well Behaved, Everyone's darling) En van die Paarse collectie
jawdrop.gif
(Enchanted Eve) Tot nu toe Please Me Lipstick en Evening rendevouz. En misschien de Highlighter zeker nu ik van jou lees dat het donkerder is...zou wel goed bij mn huidskleur passen.
Yep, als het goed is deze zaterdag idd, maar denk niet dat ik erachteraan ga. Het laatste jaar probeer ik echt zo min mogelijk met de hype mee te gaan wat betreft MAC en hun LE collecties en dat is me best goed gelukt, maar dat komt ook omdat er echt heel lang geen collectie is geweest waarvan ik echt super enthousiast van werd en echt heel veel wilde hebben, soms 1 of 2 items, of gewoon skippen. Vooral met hun oogschaduws bijv, ik vind 18 euro (als ze nu niet duurder zijn) gewoon veeeel te veel. Ik heb er zeker 70 of 80 hoor, maar ik zal niet zo heel snel nieuwe aanschaffen tenzij het LE is en ook nog een heeele unieke kleur is. Er zijn gewoon te veel high quality budgetmerken die ik ben tegengekomen waarbij ik letterlijk dezelfde kleuren kon krijgen, maar dan veel goedkoper. Maar juist de kerstcollecties wordt ik juist wel heel blij van altijd, tenminste van de voorgaande jaren (Crushed Metal Pigments etc. etc.), de setjes wordt ik niet zo warm van.

Die MACnificent me collectie lijkt echt mooie lipsticks te hebben, haha het lijkt wel alsof ik alleeen maar lipsticks haal van de LE collecties.
Jaaa same for me van die kerst collectie en die highlighter yaaay als die wat donkerder is idd :D Ben ook getint-medium huidskleur. Vamplify vind ik de swatches echt heel mooi van temptalia, maar ik ben niet zoo van de lipgloss, ik koop die niet snel van een high-end merk.

Sulaika

Well-known member

Dus jij bent/was ook een oogschaduw freak hahahhaa....ik heb er ook veel, ik vind oogshaduws altijd leuker dan lipsticks, maar de liefde voor lipsticks begint te komen. Ik probeer toch mn oogschaduw wishlist te bemachtigen daarna de lipsticks maar die LE dingen die steeds uitkomen gooien steeds roet in het eten hahahaha.

Morgen ochtend ga ik er toch heen. Ik had net gebeld er werd wel gezegd dat ik wel vroeg moest komen omdat de collectie erg gewild is. Ik weet niet hoeveel collecties er nog gaan uitkomen dit jaar, eigenlijk hoop ik niks meer. Want ik wil het ook rustiger gaan aan doen :D

Sulaika

Well-known member
Geen Charlotte kunnen krijgen. Er stond een hele lange rij van meiden die er al om half 9 stonden hun namen zijn opgeschreven door de medewerkers en dus was alles al op toen ik om 10uur aan kwam kakken. Weer een lesje geleerd dus....ik hou het op het stalken van de website want mij zie je niet daar staan om 8uur.

Fulkii

Well-known member
Geen Charlotte kunnen krijgen. Er stond een hele lange rij van meiden die er al om half 9 stonden hun namen zijn opgeschreven door de medewerkers en dus was alles al op toen ik om 10uur aan kwam kakken. Weer een lesje geleerd dus....ik hou het op het stalken van de website want mij zie je niet daar staan om 8uur.
Jeeeetje echt? Pffff dat heb ik echt maar een keer gedaan hahaha bij de Bijenkorf voor de Rihanna kerstcollectie hahahah en toen heb ik er echt een half uur gestaan terwijl er echt maar 2 andere meisjes stonden, maar t was t wachten waard toen :p Verder zie je mij ook niet zo snel om 8u daar staan nee. Wel jammer dat t r zo een gekte was, had heel miss nog Eugenie willen halen :/

Sulaika

Well-known member
Verder zie je mij ook niet zo snel om 8u daar staan nee. Wel jammer dat t r zo een gekte was, had heel miss nog Eugenie willen halen :/
Ja bizar gewoon....pfff ik wou dat ik toen 'so in to make up' was voor die Rihanna collectie. Mijn interesse kwam toen die alluring aquantic ofzo net uit was en ik baal dat ik zelfs daar niks van had besteld hahaha....
Maar toen met die Toledo collectie was ik ook om 10uur daar en ik was de enige....winkel helemaal leeg vandaar dat ik dacht als ik daar om 10uur ben dat ik wel op tijd zou zijn.

Corally

Well-known member
Haha heb ik ook hoor. Er zijn genoeg collecties waarvan ik denk: was ik toen maar al into mac. :p Toledo was ook niet zo gehyped (wel een beetje hoor) als Giambattista Valli dus niet vreemd dat er toen niemand was.. Een paar jaar geleden (voordat mac echt goed online werd verkocht) stond ik nog voor elke collectie die ik leuk vond op zaterdagochtend vroeg op en nam ik de trein naar amsterdam en was ik er voor openingstijd. En heel vaak was ik de enige die er was haha. Maar ik doe dat niet meer tegenwoordig. :haha: Sowieso waren collecties een paar jaar geleden veel makkelijker te krijgen qua stock.

Sulaika

Well-known member
Hahaha....ja ik heb veel collecties gemist LOL

Die stock is erg irritant, daar moeten ze echt wat aan gaan doen!

allthingsmakeup

Well-known member
Hé, weet iemand wanneer de #196 foundation brush in Nederland verkrijgbaar is? Ik zie dat Chanel er ook eentje uitbrengt maar deze schijnt klein te zijn.

Sulaika

Well-known member
Online was hij er al toch? Ik heb m ook gezien tijdens die Giambattista Valli collectie in de store. Ik wil m uiteindelijk ook hebben de haren zijn wel wat korter dan een sigma kabuki brush, en volgens mij ook ietsie pietsie kleiner qua omvang dan een sigma kwast.

allthingsmakeup

Well-known member
Online was hij er al toch? Ik heb m ook gezien tijdens die Giambattista Valli collectie in de store. Ik wil m uiteindelijk ook hebben de haren zijn wel wat korter dan een sigma kabuki brush, en volgens mij ook ietsie pietsie kleiner qua omvang dan een sigma kwast.
Dat is nou het aparte...Ik heb gekeken en toen zag ik 'm niet op de m.a.c.site staan. Hij staat wel bij de Douglas, maar daar staat bij dat hij nog niet beschikbaar is. Of is dit weer zo'n mobile site versus reguliere site?

Sulaika

Well-known member
Dat is nou het aparte...Ik heb gekeken en toen zag ik 'm niet op de m.a.c.site staan. Hij staat wel bij de Douglas, maar daar staat bij dat hij nog niet beschikbaar is. Of is dit weer zo'n mobile site versus reguliere site?
Hij staat er echt bij hoor zowel op de mobiel als gewoon. Je moet kijken bij de collecties en dan die studio waterweight foundation collectie daar staat hij bij
winks.gif

Gatton

Well-known member
Ik heb Fashion Revival gemist. :( Zaterdag kan ik ook al niet naar de winkel omdat ik gewoon om 10 uur moet beginnen, kan echt niet naar de winkel dus. :'(