Yep, als het goed is deze zaterdag idd, maar denk niet dat ik erachteraan ga. Het laatste jaar probeer ik echt zo min mogelijk met de hype mee te gaan wat betreft MAC en hun LE collecties en dat is me best goed gelukt, maar dat komt ook omdat er echt heel lang geen collectie is geweest waarvan ik echt super enthousiast van werd en echt heel veel wilde hebben, soms 1 of 2 items, of gewoon skippen. Vooral met hun oogschaduws bijv, ik vind 18 euro (als ze nu niet duurder zijn) gewoon veeeel te veel. Ik heb er zeker 70 of 80 hoor, maar ik zal niet zo heel snel nieuwe aanschaffen tenzij het LE is en ook nog een heeele unieke kleur is. Er zijn gewoon te veel high quality budgetmerken die ik ben tegengekomen waarbij ik letterlijk dezelfde kleuren kon krijgen, maar dan veel goedkoper. Maar juist de kerstcollecties wordt ik juist wel heel blij van altijd, tenminste van de voorgaande jaren (Crushed Metal Pigments etc. etc.), de setjes wordt ik niet zo warm van.
Die MACnificent me collectie lijkt echt mooie lipsticks te hebben, haha het lijkt wel alsof ik alleeen maar lipsticks haal van de LE collecties.
Jaaa same for me van die kerst collectie en die highlighter yaaay als die wat donkerder is idd
Ben ook getint-medium huidskleur. Vamplify vind ik de swatches echt heel mooi van temptalia, maar ik ben niet zoo van de lipgloss, ik koop die niet snel van een high-end merk.