Sulaika
Well-known member
Ow! Gisteren avond kon ik t niet meer zien!Op de bijenkorf site staat nog het een en ander ik zie de collectienaam ook nog steeds!
Ow! Gisteren avond kon ik t niet meer zien!Op de bijenkorf site staat nog het een en ander ik zie de collectienaam ook nog steeds!
Jeetje wat kut! Ik zag nu pas dat t online was maar jullie waren eerstPff jaa hoor oh darling al uitverkocht nouja ik heb dark side ls en nightmoth ll besteld! Weet iemand of het nog bij Douglas online komt?
Ging echt snel! Ik had hem heel snel afgerekend, en toen ik terug keerde was die al uitverkocht.Pff jaa hoor oh darling al uitverkocht
nouja ik heb dark side ls en nightmoth ll besteld!
Weet iemand of het nog bij Douglas online komt?
Lucky! Ik ga Douglas dan maar in de gaten houden voor ER..Ging echt snel! Ik had hem heel snel afgerekend, en toen ik terug keerde was die al uitverkocht. Volgens mij komt die volgende zaterdag bij de Douglas.Pff jaa hoor oh darling al uitverkocht nouja ik heb dark side ls en nightmoth ll besteld! Weet iemand of het nog bij Douglas online komt?
Klopt, iig van de highlighters is er superweinig binnen gekomen gewoon! Echt zo stom.Pff geen Douglas lauch vandaag? Ik weet dat 7 november de officiële datum is dat alles overal verkrijgbaar moet zijn maar dat klopt vaak voor geen meter en had echt verwacht dat het vanochtend online zou komen bij Douglas omdat Bijenkorf en MAC het al hebben. Heb m'n wekker om de 10 minuten gezet, ben echt kapot. Ik had in dat collectie topic gezet dat ik geen CP wil hebben als ik 'm mis maar dat ga ik dus echt wel doen. Of een duurdere versie via marktplaats kopen. Wil ER zo graag hebben. Normaal gesproken is er ook totaal geen gezeik met kertcollecties, dan is er gewoon genoeg stock. Ik heb echt het idee dat NL geen reet heeft gekregen van de collectie.
Van ER ook. Die was ook binnen een paar minuten uitverkocht op de mac site. En als ik het zo hoor was er ook niet veel in de winkel.. Maar mooi dat je alles hebt kunnen krijgen! Ben bang dat ik ER alleen via een CP of marktplaats zal krijgen. Heb vanaf nu tentamenweken dus heb ook geen tijd meer om de Douglas website te stalken. Echt kak dit.Klopt, iig van de highlighters is er superweinig binnen gekomen gewoon! Echt zo stom.Pff geen Douglas lauch vandaag? Ik weet dat 7 november de officiële datum is dat alles overal verkrijgbaar moet zijn maar dat klopt vaak voor geen meter en had echt verwacht dat het vanochtend online zou komen bij Douglas omdat Bijenkorf en MAC het al hebben. Heb m'n wekker om de 10 minuten gezet, ben echt kapot. Ik had in dat collectie topic gezet dat ik geen CP wil hebben als ik 'm mis maar dat ga ik dus echt wel doen. Of een duurdere versie via marktplaats kopen. Wil ER zo graag hebben. Normaal gesproken is er ook totaal geen gezeik met kertcollecties, dan is er gewoon genoeg stock. Ik heb echt het idee dat NL geen reet heeft gekregen van de collectie.