Ja ik werd helemaal verliefd toen ik al sneak peeks op instagram zag van FW, maar ik denk dat het voor mij uiteindelijk geen collectie is waar ik iets van ga kopen. Vooral die oogschaduws dacht ik echt wauwiee. Maar ze lijken heel sheer te zijn en dat vind ik een beetje jammer vooral voor die hoeveeheid en prijs. En ik heb mac oogschaduws min of meer afgezworen tenzij het een heeeele unieke kleur is. De lippenstifts klinken wel mooi, maar heb echt al genoeg koraal en beige tinten. Ik moet zowiezo echt ff kappen met lipsticks kopen het loopt uit de hand bij mij. Ook van allebei die designer collecties (vooral Charlotte Olympia) vind ik de lipsticks echt heeeel mooi, maar heb het geld er niet voorover door de speciale verpakking. Dus wederom skippen. Niks uit de Ellie Goulding collectie komt helaas in de buurt van iets wat past bij mijn huidtint dus, al klinkt alles wel heel mooi qua kleur. Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik daar niet voor zal hoeven stalken of iets, dat wordt weer vechten xD Ja ik heb echt precies dezelfde redenen voor het aanzienelijk minder LE mac kopen als jij eigenlijk. HAHAH jaaaa Heavenly Creatures was ook voor mij btj out of control qua aankopen! Ik denk dat ik maar snel mijn markplaats sale lijstje ga maken! Genoeg mac miskopen hiero. Trouwens, kom je er voor redelijke prijzen vanaf? ( zeg maar niet minder dan 70% vd prijs)