De Vibe Tribe collectie is weer aangevuld op mac site.
Edit: Hot Chocolate was binnen een minuut uitverkocht
Ja als ik 'm mis op Douglas ga ik denk ik ook maar contact opnemen met mijn cp'er.
Wat is cp? ik bedoelde namelijk een colourpop bestelling
Oh haha ik dacht dat je custom purchase bedoelde. Cp wordt op dit op dit forum vooral gebruikt als afkorting voor 'custom purchase'. Je geeft dan geld aan iemand en die persoon koopt dan de producten voor je en verzendt het via de post naar je.Wat is cp? ik bedoelde namelijk een colourpop bestelling
@Corally Als je het echt op safe wil spelen zou ik nu een cp doen en niet afwachten tot de online release in Nederland. Ik snap dat het extra kosten meebrengt maar als je de lipstick echt heel graag wil....
Heb net m'n bestelling binnen gekregen. Ik ben echt gek op deze collectie.
Straks de producten maar even proberen!
cp is iemand uit waarschijnlijk US iets voor haar koopt en het dan opstuurt naar NL, ze zal uiteraard wel eerst geld geven aan der, en het moet iemand zijn die je vertrouwd.
Ik heb ook een oproep gedaan via facebook en kreeg 3 dames die het wel voor mij wilde doen, maar vertrouw het toch niet :s
Dus ik gebruik een shipping service die ik voornameijk gebruik voor colourpop LOL maar nu ook voor MAC dus aangezien wij hier in NL zo weinig krijgen
Waaah thanks! Wat is dit voor sneaky surprise attack op een woensdag?! Had zonder jou nooit gekeken. En de poeder is als eerste uitverkocht? o.o Die wilde ik ook wel maarja ben blij dat ik ieder geval de lipsticks heb. De poeder wilde ik toch vooral voor de verpakking haha. Dus ik heb Vermillion Vee en Plum Princess besteld! Heb jij nog wat gekocht?De volgende collectie is online Chris Chang en nog een paar andere
Heb de collectie gemist.... wou plum princesses en misschien een oogschaduw maar nu denk ik laat maar....
@ corally ja het viel mij ook op dat beautyscene mij tegen valt als het gaat om info geven en swatches want ze kreeg de vibe tribe collectie eerder ontvangen maar nog geen post gezien.
Ja heel vreemd dit! Krijgen we nu ook al collecties op random dagen?
Misschien dat Chris Chang ook te krijgen is bij de Bijenkorf als je zaterdag gaat? Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het zit met de verkrijgbaarheid van de collectie in Nederland, we hebben er totaal geen info over gekregen.