MAC in the Netherlands?

Liz2012

Well-known member
Zeker weten
friends.gif


Enne, als je maar lang genoeg op Specktra hangt komt die NARS er vanzelf wel.
Dank je!
friends.gif

Moet dan toch maar eens bestellen bij NARS, Ik zie dat verzending gratis is vanaf 50 euro en ik denk dat ik daar wel geraak
greengrin.gif
Heb Dragon Girl en Carthage al even op het oog, en die Yachiyo kwast lijkt me ook wel wat. Heb wel gezien dat het merk Hakuhodo een erg vergelijkbare kwast verkoopt, vraag me af of ze qua kwaliteit veel verschillen?
 

MACerette

Well-known member
Zeker weten
friends.gif


Enne, als je maar lang genoeg op Specktra hangt komt die NARS er vanzelf wel.
Dank je!
friends.gif

Moet dan toch maar eens bestellen bij NARS, Ik zie dat verzending gratis is vanaf 50 euro en ik denk dat ik daar wel geraak
greengrin.gif
Heb Dragon Girl en Carthage al even op het oog, en die Yachiyo kwast lijkt me ook wel wat. Heb wel gezien dat het merk Hakuhodo een erg vergelijkbare kwast verkoopt, vraag me af of ze qua kwaliteit veel verschillen?
heart.gif
Doen!
 

MissHolland

Well-known member
Als ik over een tijdje weer rijk ben ga ik ook de yachiyo kopen. Maar dan wel die van Hakuhodo omdat ik daar bekend mee ben haha. Ennee.. ik heb NoB toch maar vast besteld
blush-anim-cl.gif
En toen was al het geld deze maand alweer op haha. Gelukkig heb ik nog wat van mijn ouders te goed wat ik niet voor make-up ga gebruiken. Vrees dat die pro-palette nog lang kan duren voor hij online komt.
 

MissHolland

Well-known member
Leuk! Wat heb je besteld? Ik las dat AAO alleen in de winkels komt.. stom zeg.. Ben benieuwd naar Sushi Kiss. Dat lijkt me een ontzettend mooie lipstick.
 

MissHolland

Well-known member
Omg RS is mooi! Net swatches gekeken op Temptalia. Had ik beter niet kunnen doen haha. Maar ik ga niets bestellen. Het was of de kwasten of AAO.
 

Kleinee

Well-known member
Leuk! Wat heb je besteld? Ik las dat AAO alleen in de winkels komt.. stom zeg.. Ben benieuwd naar Sushi Kiss. Dat lijkt me een ontzettend mooie lipstick.
gaat AAO helemaal niet online te koop zijn? :( is zo stom als je niet meteen een MAC winkel in de buurt hebt!
 

Ladyhawke

Well-known member
gaat AAO helemaal niet online te koop zijn? :( is zo stom als je niet meteen een MAC winkel in de buurt hebt!
Nee, voor zover ik weet niet online. Erg jammer voor de mensen die ver van een MAC counter/bijenkorf wonen.

De Rihanna collectie komt hier dus uit op 13 juni volgens Beautyscene, ben benieuwd of dat weer zo'n gekkenhuis wordt :p Deze keer wil ik in ieder geval niks mislopen!
 

Pinkdollface

Well-known member
Leuk! Wat heb je besteld? Ik las dat AAO alleen in de winkels komt.. stom zeg.. Ben benieuwd naar Sushi Kiss. Dat lijkt me een ontzettend mooie lipstick.
Ik ben gegaan voor Sushi Kiss, Tart & Trendy, Royal Sunset en Honey Jasmine en er komt waarschijnlijk ook nog een Perfect Topping MSF bij! Ik had er al één kunnen overkopen van iemand laatst die een heel klein beetje gebruikt was, maar hij is zo mooi en nu kan ik een gloednieuwe krijgen als BU:D
 

MACerette

Well-known member
Leuk! Wat heb je besteld? Ik las dat AAO alleen in de winkels komt.. stom zeg.. Ben benieuwd naar Sushi Kiss. Dat lijkt me een ontzettend mooie lipstick. Ik ben gegaan voor Sushi Kiss, Tart & Trendy, Royal Sunset en Honey Jasmine en er komt waarschijnlijk ook nog een Perfect Topping MSF bij! Ik had er al één kunnen overkopen van iemand laatst die een heel klein beetje gebruikt was, maar hij is zo mooi en nu kan ik een gloednieuwe krijgen als BU:D
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Dan heb je weer mazzel gehad!:)

Als ik iets van AAO koop is het Tarte en Trendy en evt Sushi Kiss / Razzledazzler, maar ik denk dat ik hem ga skippen.

Ik krijg trouwens net eindelijk de RT penselen en kwasten binnen. Heb ik weer wat te doen straks. Lekker wassen en morgen meteen uitproberen. Ik zie in ieder geval een paar penseeltjes die ik op een andere manier moet gaan inzetten of die mogen als vuller fungeren tussen mijn andere penselen / evt voor mijn dochtertje als ze niet te scherp zijn). Maar er zitten ook een paar tussen die zeker gebruikt gaan worden. Nu nog de sheer glow en de concealer en dan ben ik voor vandaag klaar :p
 

MACerette

Well-known member
Ik heb net Temptalia bekeken en ik denk dat ik hem wel kan skippen. Tarte and Trendy vind ik denk ik de mooiste l/s die ik nog niet heb, IF heb ik al, de andere twee blushes vind ik mooi maar geen must have als ik bedenk welke kleuren ik heb en waar ik het meest naar grijp. Heel eerlijk gezegd trekt de rainy season quad mijn aandacht. En een of twee cremesheens. Weird... Ik ben echt niet van de lipgloss. De gloss die ik heb ligt voornamelijk ongebruikt zielig te zijn op1 uitzondering na: Start Quality van de Reel Sexy collectie. Dat vind ik oprecht een mooie cremesheen. Ik heb van de HC collectie ook nog de Astral cremesheen gekocht, maar SQ vind ik toch echt wel mooier. Misschien is Imperial Light / Rising Sun een waardige oranjere opvolger...?
hmm.gif


Ik zie net in de Rainy Season Typographic e/s, maar die heb ik al. Proberen te skippen...
 

MACerette

Well-known member
Het valt me trouwens net op dat de stippling brush er niet bij zit. Le sigh... Hij staat wel op de bon en is betaald. Ik heb net gemaild. Ik ga er van uit dat ze hem kosteloos nasturen. Dat mag ik althans hopen...
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik heb net Temptalia bekeken en ik denk dat ik hem wel kan skippen. Tarte and Trendy vind ik denk ik de mooiste l/s die ik nog niet heb, IF heb ik al, de andere twee blushes vind ik mooi maar geen must have als ik bedenk welke kleuren ik heb en waar ik het meest naar grijp. Heel eerlijk gezegd trekt de rainy season quad mijn aandacht. En een of twee cremesheens. Weird... Ik ben echt niet van de lipgloss. De gloss die ik heb ligt voornamelijk ongebruikt zielig te zijn op1 uitzondering na: Start Quality van de Reel Sexy collectie. Dat vind ik oprecht een mooie cremesheen. Ik heb van de HC collectie ook nog de Astral cremesheen gekocht, maar SQ vind ik toch echt wel mooier. Misschien is Imperial Light / Rising Sun een waardige oranjere opvolger...?
hmm.gif


Ik zie net in de Rainy Season Typographic e/s, maar die heb ik al. Proberen te skippen...
Wat goed van je dat je AAO gaat skippen! Ik vond het al heel wat dat ik uiteindelijk het quad niet gevraagd heb en dat ga ik ook zo houden. Je zou wanneer Tropical Taboo uitkomt kunnen kijken naar Fever Isle. Die lijkt ook wel op Star Quality.
 

MACerette

Well-known member
Hij kost helaas wel wat meer dan oorspronkelijk, maar degene waar hij nu van is had er zelf ook meer voor betaald en ze maakt er geen winst op. Ik vind het wel prima aangezien ze ook mijn cp regelt en Perfect Topping ook geweldig mooi is.
Wat fijn dat je RT kwasten eindelijk binnen zijn! Ik hoop dat ze gaan bevallen. Wel rot dat ze de stippling kwast vergeten zijn. Ik ga er ook vanuit dat ze hem kosteloos nasturen.



Wat goed van je dat je AAO gaat skippen! Ik vond het al heel wat dat ik uiteindelijk het quad niet gevraagd heb en dat ga ik ook zo houden. Je zou wanneer Tropical Taboo uitkomt kunnen kijken naar Fever Isle. Die lijkt ook wel op Star Quality.
Dat is ze geraden
getyou.gif
Anders wat dat de eerste en meteen de laatste bestelling.
Ja precies. En ook al zouden ze er een beetje winst op maken: alles beter dan de hoofdprijs op E-bay betalen, nietwaar?

Oh ok, dan ga ik Fever Isle maar eens checken ;)
 

Ladyhawke

Well-known member
Van NARS aas ik al een half jaar op Albatross. Ik geil een beetje op highlighters, ghehe
Ik ook!! Wil hem al heel lang bestellen maar ik stel het steeds uit. Ik denk dat ik in de zomervakantie een dagje naar Lille plan en dat ik hem dan koop in de Sephora
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik ook!! Wil hem al heel lang bestellen maar ik stel het steeds uit. Ik denk dat ik in de zomervakantie een dagje naar Lille plan en dat ik hem dan koop in de Sephora
Dat is eigenlijk een best goed idee om een dagje naar Lille te gaan! Ik ga dit jaar niet op vakantie, maar ik wil er wel af een toe een dagje uit gaan of een keer een weekendje weg. Misschien kan ik dit ook op mijn lijstje zetten:D
 

Corally

Well-known member
Aan het aantal berichten te zien in het AAO topic is AAO zeker al online is amerika? Mijn internet is heel slecht dus bijna niks laadt en kan niet in het topic kijken. Ik baal zo erg!! Ik had wel voor Sweet & Sour moeten gaan, toch niet zo licht als ik dacht. Ik vind Tart & Trendy echt niks, ik dacht dat toch meer een oranje 'cream' kleur zijn.. veel te geeloranje voor me bweh. Ik leer het ook nooit, moet gewoon voor mn eerste keus gaan. MACerette, ik zie jij T&T wel wilt hebben, en ik wil hem graag kwijt.. xD
 
Top