MAC in the Netherlands?

Innatchka

Well-known member
Misschien beetje een andere topic;) Maar ik was aan het kijken op Ebay en Markplaats voor mooie deals. Wat mij echt verbaasd is de hoeveelheid MAC neproducten op Marktplaats! Ebay is wel een bekend verhaal, maar Martkplaats had ik echt geen idee. Het maakte mij echt boos dat mensen met een straight face kunnnen clamen dat iets origineel is en dat zij het in een winkel hebben gekocht
getyou.gif
. Ik heb vanalles voorbij zien komen, 50-delige roze kwastensets, potloden met swaroski kristallen, MAC False Effect mascara en niet te spreken van die palette met 100 kleuren. Het ergste vind ik dat er mensen zijn die op bieden! Een stukje eigen verantwoordelijkheid dat wel, maar toch vind ik het zielig. Zijn jullie ooit opgelicht op die manier?
 

Pinkdollface

Well-known member
MACerette, ik zie jij T&T wel wilt hebben, en ik wil hem graag kwijt.. xD
Ja hij is online in amerika en Sushi Kiss, Flamingo, Sweet & Sour, Tart & Trendy en Honey Jasmine zijn al uitverkocht. Ik zou nog niet opgeven wat T&T betreft. Heb je Sounds Like Noise? Ik denk dat hij best mooi zal staan bij jou en helemaal niet zo geel. Tangerine Dream lijkt me veel geler en dus weer niet zo mooi. Ik vind S&S een beetje saai en ligt het aan mij of lijkt hij best wel op Razzledazzler?
 

Corally

Well-known member
Aan het aantal berichten te zien in het AAO topic is AAO zeker al online is amerika? Mijn internet is heel slecht dus bijna niks laadt en kan niet in het topic kijken. Ik baal zo erg!! Ik had wel voor Sweet
Ja hij is online in amerika en Sushi Kiss, Flamingo, Sweet & Sour, Tart & Trendy en Honey Jasmine zijn al uitverkocht. Ik zou nog niet opgeven wat T&T betreft. Heb je Sounds Like Noise? Ik denk dat hij best mooi zal staan bij jou en helemaal niet zo geel. Tangerine Dream lijkt me veel geler en dus weer niet zo mooi. Ik vind S&S een beetje saai en ligt het aan mij of lijkt hij best wel op Razzledazzler?
Ik heb Sounds Like Noise om precies dezelfde reden geskipped.. Ik kan alleen wat donkere roodachtige oranjes hebben, zo'n oranje cream heb ik nog nooit geprobeerd dus ik nam de gok.. maar dit soort oranjes staan me echt niet. Tangerine Dream is helemaal ondraagbaar imo. Ik baal als een stekkerrr. Kon beter S&S, Flamingo of HJ nemen. S&S is trouwens iets lichter dan RD en veel meer gepigmenteerd. Kan denk ik wel zonder S&S leven hoor maar het is meer dat dat iig een betere keuze was :p
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik heb Sounds Like Noise om precies dezelfde reden geskipped.. Ik kan alleen wat donkere roodachtige oranjes hebben, zo'n oranje cream heb ik nog nooit geprobeerd dus ik nam de gok.. maar dit soort oranjes staan me echt niet. Tangerine Dream is helemaal ondraagbaar imo. Ik baal als een stekkerrr. Kon beter S&S, Flamingo of HJ nemen. S&S is trouwens iets lichter dan RD en veel meer gepigmenteerd. Kan denk ik wel zonder S&S leven hoor maar het is meer dat dat iig een betere keuze was :p
Hmm tja als je al vaker dat soort kleuren hebt geprobeerd en weet dat je ze niet mooi vindt is het wel heel jammer. Heel misschien dat T&T nog kan werken omdat het lustre is en dus minder dekkend? Ik heb nog eens goed gekeken naar T's swatches en nu zie ik ook dat S&S iets lichter en dekkender is. Nu vind ik hem zelf ineens ook mooi...nee niet aan denken ik heb niet nog een lipstick nodig.
 

Corally

Well-known member
Ik heb Sounds Like Noise om precies dezelfde reden geskipped.. Ik kan alleen wat donkere roodachtige oranjes hebben, zo'n oranje cream heb ik nog nooit geprobeerd dus ik nam de gok.. maar dit soort oranjes staan me echt niet. Tangerine Dream is helemaal ondraagbaar imo. Ik baal als een stekkerrr. Kon beter S
Hmm tja als je al vaker dat soort kleuren hebt geprobeerd en weet dat je ze niet mooi vindt is het wel heel jammer. Heel misschien dat T&T nog kan werken omdat het lustre is en dus minder dekkend? Ik heb nog eens goed gekeken naar T's swatches en nu zie ik ook dat S&S iets lichter en dekkender is. Nu vind ik hem zelf ineens ook mooi...nee niet aan denken ik heb niet nog een lipstick nodig.
Ah thank god!! Ik ben nu thuis en ik keek dus verkeerd op Temptalia, het was Tangerine Dream ipv Tart & Trendy! WTH op m'n mobiel zien de kleuren er echt zo anders uit. Ik ben nu toch wel blij dat ik T&T heb ipv S&S, S&S is toch te licht voor me hahaha. En T&T is toch een beetje een 'creamy' kleur, ik dénk dat ik hem wel kan hebben. *disappointed mode over* :yahoo: Wat is Royal Sunset mooi trouwens.. veel mooier dan verwacht, jammer dat die niet op m'n lijstje stond. :p ETA: Ik heb trouwens nog niks van m'n cp'er gehoord dus ik ga even een berichtje sturen of alles wel gelukt is. :p
 

MACerette

Well-known member
ETA: Ik heb trouwens nog niks van m'n cp'er gehoord dus ik ga even een berichtje sturen of alles wel gelukt is. :p
Zit je me wat blij te maken met een dooie mus ...
girlhaha.gif

Ik hoef hem niet per se maar als je hem kwijt wilde had ik hem misschien wel van je overgenomen. Misschien heb ik iets gemist, maar wanneer komt hij hier ook alweer uit? Alles counters / online exclusive / ...?
 

Corally

Well-known member
Zit je me wat blij te maken met een dooie mus ...
girlhaha.gif
Ik hoef hem niet per se maar als je hem kwijt wilde had ik hem misschien wel van je overgenomen. Misschien heb ik iets gemist, maar wanneer komt hij hier ook alweer uit? Alles counters / online exclusive / ...?
Hahaha sorry. :blush: AAO komt deze zaterdag uit, exclusief bij de Bijenkorf in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
 

MACerette

Well-known member
Ik hoef hem niet per se maar als je hem kwijt wilde had ik hem misschien wel van je overgenomen. Misschien heb ik iets gemist, maar wanneer komt hij hier ook alweer uit? Alles counters / online exclusive / ...? Hahaha sorry.
blush-anim-cl.gif
AAO komt deze zaterdag uit, exclusief bij de Bijenkorf in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
Ja ik zag het net op beautyscene. Dan denk ik dat ik deze maar skippedydooda.
th_happy1.gif
 

Corally

Well-known member
Zit je me wat blij te maken met een dooie mus ...
girlhaha.gif
Ik hoef hem niet per se maar als je hem kwijt wilde had ik hem misschien wel van je overgenomen. Misschien heb ik iets gemist, maar wanneer komt hij hier ook alweer uit? Alles counters / online exclusive / ...?
Hahaha sorry. :blush: AAO komt deze zaterdag uit, exclusief bij de Bijenkorf in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
Ja ik zag het net op beautyscene. Dan denk ik dat ik deze maar skippedydooda. 
th_happy1.gif
Haha, scheelt weer geld! :D En AAO is in amerika een 'normale' collectie (verkrijgbaarheid) dus ik denk dat mijn cp'er bij de counter/store gaat halen, want normaal krijg ik wel een berichtje als het is gelukt. :p
 

Pinkdollface

Well-known member
ETA: Ik heb trouwens nog niks van m'n cp'er gehoord dus ik ga even een berichtje sturen of alles wel gelukt is. :p
Haha nou ik elk geval fijn dat het toch goed uitpakt.

Ik had van mijn cp'er dit berichtje gekregen: "Have no fear, all of your AAO goodies will soon be here!". Ik vond het zo grappig
tong.gif
Ik wist niet eens dat het al online stond, dus het was een fijne verrassing.
 

Corally

Well-known member
Ah thank god!! Ik ben nu thuis en ik keek dus verkeerd op Temptalia, het was Tangerine Dream ipv Tart
Haha nou ik elk geval fijn dat het toch goed uitpakt. Ik had van mijn cp'er dit berichtje gekregen: "Have no fear, all of your AAO goodies will soon be here!". Ik vond het zo grappig
tong.gif
 Ik wist niet eens dat het al online stond, dus het was een fijne verrassing.
Hahaha leuk! Ik zag trouwens dat je nog een Perfect Topping hebt binnenkort? Die is zo mooi, een van mijn lievelings msf's.:love:
 

Pinkdollface

Well-known member
Geen eigenlijk, dit soort kleurtjes vind ik normaal veel te roze voor me maar hij staat zo mooi bij T!
Misschien kan je een kleur die op Immortal Flower, Legendary, etc. lijkt mengen met iets als Pink Swoon of een andere roze blush om een soortgelijk effect te krijgen.
 

Corally

Well-known member
Geen eigenlijk, dit soort kleurtjes vind ik normaal veel te roze voor me maar hij staat zo mooi bij T!
Misschien kan je een kleur die op Immortal Flower, Legendary, etc. lijkt mengen met iets als Pink Swoon of een andere roze blush om een soortgelijk effect te krijgen.
Royal Sunset zal op mijn huid er ook zo anders uitzien dan bij T, ik denk zelf dat RS sowieso wat rozer is dan in T's swatches. Maar Immortal Flower ziet er ook heel anders uit bij haar, bij mij ging 'ie gewoon op in m'n huidskleur als ik hem gebruikte.. Ik heb ook een hele gele ondertoon. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor kleur ik moet verwachten op mijn huid met RS. Ik hoopte eigenlijk dat het een soort Hipness zou zijn (een van mijn favoriete blushes!) maar dat zal wel niet.
 

Pinkdollface

Well-known member
Royal Sunset zal op mijn huid er ook zo anders uitzien dan bij T, ik denk zelf dat RS sowieso wat rozer is dan in T's swatches. Maar Immortal Flower ziet er ook heel anders uit bij haar, bij mij ging 'ie gewoon op in m'n huidskleur als ik hem gebruikte.. Ik heb ook een hele gele ondertoon. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor kleur ik moet verwachten op mijn huid met RS. Ik hoopte eigenlijk dat het een soort Hipness zou zijn (een van mijn favoriete blushes!) maar dat zal wel niet.
Hipness zal zeker donkerder zijn. Ik kan ze vergelijken als ik RS heb, maar dat kan nog even duren.
 
Top