MAC in the Netherlands?

Pinkdollface

Well-known member
Ik heb net Royal Sunset gebruikt en wat is 'ie mooooi. Ik ben zo blij dat ik hem alsnog genomen heb! Na het eten moet ik nog even lipstick opdoen, maar welke..
lol.gif
Ik ben ook superblij met Royal Sunset! Ik weet niet meer zo goed welke lipsticks je had, maar Tart & Trendy als je die hebt?
 

Corally

Well-known member
Ik heb net Royal Sunset gebruikt en wat is 'ie mooooi. Ik ben zo blij dat ik hem alsnog genomen heb! Na het eten moet ik nog even lipstick opdoen, maar welke.. :lol:
Ik ben ook superblij met Royal Sunset! Ik weet niet meer zo goed welke lipsticks je had, maar Tart & Trendy als je die hebt?
Tart & Trendy, Sushi Kiss en Razzledazzler. En UTA, maar die past sowieso niet bij deze look. Ik denk dat ik voor Sushi Kiss ga haha. Ik wil Royal Jasmin ook uitproberen maar dat wordt too much haha.
 

Pinkdollface

Well-known member
Tart & Trendy, Sushi Kiss en Razzledazzler. En UTA, maar die past sowieso niet bij deze look. Ik denk dat ik voor Sushi Kiss ga haha. Ik wil Royal Jasmin ook uitproberen maar dat wordt too much haha.
Sushi Kiss is ook een goede om als eerste te proberen. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Misschien kan je Royal Sunset op één wang, Honey Jasmine op de andere, Sushi Kiss op je bovenlip en Tart & Trendy op je onderlip proberen
girlhaha.gif
 

Corally

Well-known member
Sushi Kiss is ook een goede om als eerste te proberen. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Misschien kan je Royal Sunset op één wang, Honey Jasmine op de andere, Sushi Kiss op je bovenlip en Tart & Trendy op je onderlip proberen
girlhaha.gif
Hahaha :lol: Sushi Kiss is fel zeg, ik moet hem net zoals Reel Sexy licht aanbrengen, anders ziet het eruit alsof ik met een oranje marker m'n lippen heb ingekleurd haha. :haha: Hij is wel heel mooi!
 

Pinkdollface

Well-known member
Hahaha :lol: Sushi Kiss is fel zeg, ik moet hem net zoals Reel Sexy licht aanbrengen, anders ziet het eruit alsof ik met een oranje marker m'n lippen heb ingekleurd haha. :haha: Hij is wel heel mooi!
Haha dat heb ik ook. Ik dep altijd met mijn vinger over de randen en dat scheelt een hoop. Fijn dat je hem mooi vindt. Ik ben benieuwd wat je van Tart & Trendy gaat vinden.
 

Gatton

Well-known member
Thanks voor de uitleg, dames! :)

Ben trouwens denk ik vergeten te zeggen dat ik ook toe ben gelaten voor allround grimeur in Amsterdam! Dit was mijn eerste keuze, dus naar deze school ga ik. :) Hij is 3 jaar ipv 4 jaar zoals in Arnhem, en ik heb nog ongeveer 3 jaar studiefinanciering, dus dan is de keuze snel gemaakt!

Ik heb het gevoel dat met dit weer bijna geen enkele foundation meer bij me past. Ik gebruik nu de Infinite Matte van Catrice (die er jammer genoeg uit is gehaald :( WAAROM), maar mijn standaard Ivory van Max Factor is nu echt te rozig voor mij. Heb ik stiekem toch een gele/beige huid hihi, aangezien die van Catrice gele ondertonen heeft. Ook mijn bb cream van Rimmel past nu meer bij me, in de winter was hij echt te donker en vlekkerig.
Vind make-up in de warmte maar vervelend hoor, hihi :')
 

Corally

Well-known member
Hahaha :lol: Sushi Kiss is fel zeg, ik moet hem net zoals Reel Sexy licht aanbrengen, anders ziet het eruit alsof ik met een oranje marker m'n lippen heb ingekleurd haha. :haha: Hij is wel heel mooi!
Haha dat heb ik ook. Ik dep altijd met mijn vinger over de randen en dat scheelt een hoop. Fijn dat je hem mooi vindt. Ik ben benieuwd wat je van Tart & Trendy gaat vinden.
Ik ga ook met m'n vinger over de lipstick anders 'ligt' het er zo op. Is T&T soms je favoriet?
Thanks voor de uitleg, dames! :) Ben trouwens denk ik vergeten te zeggen dat ik ook toe ben gelaten voor allround grimeur in Amsterdam! Dit was mijn eerste keuze, dus naar deze school ga ik. :) Hij is 3 jaar ipv 4 jaar zoals in Arnhem, en ik heb nog ongeveer 3 jaar studiefinanciering, dus dan is de keuze snel gemaakt! Ik heb het gevoel dat met dit weer bijna geen enkele foundation meer bij me past. Ik gebruik nu de Infinite Matte van Catrice (die er jammer genoeg uit is gehaald :( WAAROM), maar mijn standaard Ivory van Max Factor is nu echt te rozig voor mij. Heb ik stiekem toch een gele/beige huid hihi, aangezien die van Catrice gele ondertonen heeft. Ook mijn bb cream van Rimmel past nu meer bij me, in de winter was hij echt te donker en vlekkerig. Vind make-up in de warmte maar vervelend hoor, hihi :')
Leuk! Gefeliciteerd! Ik wil ook de infinite matte terug, het is tot nu toe de enige foundation die echt goed matteert en toch mooi eruit ziet. In mijn 1e flesje zit nog een beetje en ik heb maar 1 BU bweh. Ik had hem heel lang niet gebruikt dus ik was vergeten hoe fijn die was toen hij werd gediscontinued en daarom kocht ik maar 1 BU T_T
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik wil ook de infinite matte terug, het is tot nu toe de enige foundation die echt goed matteert en toch mooi eruit ziet. In mijn 1e flesje zit nog een beetje en ik heb maar 1 BU bweh. Ik had hem heel lang niet gebruikt dus ik was vergeten hoe fijn die was toen hij werd gediscontinued en daarom kocht ik maar 1 BU T_T
Ik was heel erg verbaasd dat ik T&T zo mooi vond. Dat had ik van Sushi Kiss wel verwacht, dus T&T is zeg maar de verassing van de collectie voor mij:) Ik denk dat Sushi Kiss mijn favoriet is en daar heb ik ook een BU van kunnen krijgen.
 

Corally

Well-known member
Ik was heel erg verbaasd dat ik T&T zo mooi vond. Dat had ik van Sushi Kiss wel verwacht, dus T&T is zeg maar de verassing van de collectie voor mij:) Ik denk dat Sushi Kiss mijn favoriet is en daar heb ik ook een BU van kunnen krijgen.
Ah oke! Dan is T&T de volgende die aan de beurt is. :p
 

MissHolland

Well-known member
Ben toch een beetje blij dat ik niets uit de AAO collectie heb gekocht. Ben naar de kapper geweest en orange staat nu even niet. RFL mag ook een schoonheids slaapje doen hihi. Fijn dat je je bestelling binnen hebt Corally! Pff ik denk dat ik toch maar Adored moet kopen. Ik twijfel over Midnight Mambo. Het is ook wel fijn dat je later op de dag je lippen bij kunt werken. Als het erg warm is durf ik geen lipstick mee te nemen. Misschien dat ik dan toch voor een lipglass moet gaan. Is het aan te raden daar een lipliner onder te dragen? Of kan het ook zonder? Ik denk er nog even over na. Op welke dag komt TT uit? Kan het zo snel niet vinden en internet ligt er bii ons uit. Zit nu op mijn mobiel. En jeeeee ik ben bruin! Of had ik dat al geschreven hier? Echt ik ben al jaren niet zo bruin geweest. Ik denk dat ik de bronzing mousse vaak zal gebruiken. Gister kleren geshopt. Zo handig, hoefde niet eens op de kleuren te letten. En ik kon mijn nieuwe foundation ook eindelijk op. Had verkeert advies gekregen een half jaar terug. Maar besloot hem te houden als zomer foundation.
 

Pinkdollface

Well-known member
En jeeeee ik ben bruin! Of had ik dat al geschreven hier? Echt ik ben al jaren niet zo bruin geweest. Ik denk dat ik de bronzing mousse vaak zal gebruiken. Gister kleren geshopt. Zo handig, hoefde niet eens op de kleuren te letten. En ik kon mijn nieuwe foundation ook eindelijk op. Had verkeert advies gekregen een half jaar terug. Maar besloot hem te houden als zomer foundation.
Voor welke haarkleur ben je gegaan? TT komt op 6 juli uit, maar het schijnt dat Den Haag hem al heeft uitgebracht vanwege een shop night ofzo en in Amsterdam (ik geloof de pro store) komt hij 5 juli 's avonds al uit bij een preview. Ik heb nog nooit lipliner onder lipgloss geprobeerd. Als ik lipgloss draag wil ik meestal dat mijn eigen lipkleur nog een beetje doorschijnt en een lipliner is dan te dekkend. Ik ben ook altijd bang dat mijn lipstick smelt met heel warm weer en dan doe ik inderdaad liever een gloss op en mijn haren in een staart (is minder warm en minder haren in mijn lipgloss).
 

Pinkdollface

Well-known member
Zo zie ik er nu ongeveer uit. Was erg moe trouwens op de foto.. De kleuren zijn wat veller in het echt.
Leuk! Dit is inderdaad wel wat lastiger met oranje. Toch denk ik dat Ripe For Love hier best mooi bij is. Ik heb zelf nog nooit mijn haren durven verven (alleen plukken). Ik heb dat weleens willen doen, maar ik haak toch altijd af. Vind het altijd gaaf om bij andere mensen te zien.
 

MissHolland

Well-known member
Is ook wel eng hoor je haar voor de eerste keer kleuren. Ik heb de eerste keer een kleur gedaan die dicht bij mijn eigen kleur zat met plukjes. Je zag het wel meteen maar was niet heftig. Nu vind ik het wel leuk. Dit is het opvallenste wat ik ooit gehad heb haha. RFL kan wel maar roze is wel veel mooier. Dus ik gebruik mijn geliefde Naked Rose weer. En Nude on Board bronzer. Die staat nu ik bruin ben heel mooi. Op de foto was ik dat nog niet. Lijkt wel zo maar komt door het douche licht.
 

Corally

Well-known member
Is ook wel eng hoor je haar voor de eerste keer kleuren. Ik heb de eerste keer een kleur gedaan die dicht bij mijn eigen kleur zat met plukjes. Je zag het wel meteen maar was niet heftig. Nu vind ik het wel leuk. Dit is het opvallenste wat ik ooit gehad heb haha. RFL kan wel maar roze is wel veel mooier. Dus ik gebruik mijn geliefde Naked Rose weer. En Nude on Board bronzer. Die staat nu ik bruin ben heel mooi. Op de foto was ik dat nog niet. Lijkt wel zo maar komt door het douche licht.
Staat je goed hoor! Ik heb alleen maar slechte ervaringen gehad met verven dus ik begin er niet meer aan haha. PDF, heb je al je nieuwe Hakuhodo kwasten geprobeerd? Ik kan echt niet wachten tot het dinsdag is zodat ik de mijne kan uitproberen. :lol:
 

Pinkdollface

Well-known member
PDF, heb je al je nieuwe Hakuhodo kwasten geprobeerd? Ik kan echt niet wachten tot het dinsdag is zodat ik de mijne kan uitproberen.
lol.gif
Ik heb de gezichtskwasten vandaag één keer gebruikt en ze bevallen goed. De grote poederkwast J501 is precies wat ik ervan hoopte. Ik veeg poeder nooit over de foundation, maar dep het erover. De J501 heeft veel haren en is daardoor niet te flexibel maar toch zacht en kan poeder goed in de foundation drukken zodat deze goed blijft zitten. Ik denk dat de vorm ook heel fijn zou zijn voor bronzer als je een bronzer hebt waar je geen lichte hand voor moet gebruiken. De G5537 is heel erg flexibel en fijn om bronzer licht aan te brengen, zoals ik al hoopte. Ik vind bronzerkwasten ook altijd fijn voor Forever Marilyn en daar zal deze dus ook goed voor zijn of voor een andere highlighter die je licht wilt aanbrengen over grotere vlakken. De J5521 is een dupe voor de Mac 165. Hij werkt goed voor highlighter (preciezer dan de G5537, maar dekkender) en is zachter dan de Mac 165. Dus opnieuw zeer tevreden met mijn aankoopjes!
 

Corally

Well-known member
Staat je goed hoor! Ik heb alleen maar slechte ervaringen gehad met verven dus ik begin er niet meer aan haha. PDF, heb je al je nieuwe Hakuhodo kwasten geprobeerd? Ik kan echt niet wachten tot het dinsdag is zodat ik de mijne kan uitproberen. :lol:
Ik heb de gezichtskwasten vandaag één keer gebruikt en ze bevallen goed. De grote poederkwast J501 is precies wat ik ervan hoopte. Ik veeg poeder nooit over de foundation, maar dep het erover. De J501  heeft veel haren en is daardoor niet te flexibel maar toch zacht en kan poeder goed in de foundation drukken zodat deze goed blijft zitten. Ik denk dat de vorm ook heel fijn zou zijn voor bronzer als je een bronzer hebt waar je geen lichte hand voor moet gebruiken. De G5537 is heel erg flexibel en fijn om bronzer licht aan te brengen, zoals ik al hoopte. Ik vind bronzerkwasten ook altijd fijn voor Forever Marilyn en daar zal deze dus ook goed voor zijn of voor een andere highlighter die je licht wilt aanbrengen over grotere vlakken. De J5521 is een dupe voor de Mac 165. Hij werkt goed voor highlighter (preciezer dan de G5537, maar dekkender) en is zachter dan de Mac 165. Dus opnieuw zeer tevreden met mijn aankoopjes!
Ze klinken weer heel fijn!
 

Pinkdollface

Well-known member
Ze klinken weer heel fijn!
Ja zijn ze zeker! Ik denk trouwens dat de G5537 ook heel fijn is voor gepigmenteerde blushes. Hij heeft een soortgelijke functie als een fan kwast, maar de vorm is handiger om mee te werken. Ik vind fan kwasten vaak lastig, omdat ze te breed zijn als ik ze verticaal houd en te smal als ik ze horizontaal houd.
 

Corally

Well-known member
Ze klinken weer heel fijn!
Ja zijn ze zeker! Ik denk trouwens dat de G5537 ook heel fijn is voor gepigmenteerde blushes. Hij heeft een soortgelijke functie als een fan kwast, maar de vorm is handiger om mee te werken. Ik vind fan kwasten vaak lastig, omdat ze te breed zijn als ik ze verticaal houd en te smal als ik ze horizontaal houd.
Ik denk ook dat hij fijn is voor gepigmenteerde blushes. Ik kan echt niks met fan kwasten lol.
 
Top