MAC in the Netherlands?

MissHolland

Well-known member
Wow dan is je 2e bestelling best snel binnen gekomen Pinkdollface! Ik wacht nog op de mijne, verwacht hem morgen of overmorgen. Fijn dat je weer blij bent met de kwasten! Had ook niet anders verwacht hihi. Ik dep ook altijd de poeder over mijn foundation. De eerst volgende keer koop ik de H601 slide face brush om mee te nemen. En de G527 of G527M voor de finishing powder. Maar misschien dat die van Koyudo ook wel gaan bevallen, daar heb ik ook een platte bij gedaan voor mijn gezicht. Verwacht ik ook morgen of overmorgen. Hoop dat ik niet weer aan de deur moet betalen.

Corally, pas maar op hihi deze kwasten zijn verslavend. Nadat je ze geprobeerd hebt vind je al je andere kwasten niet meer fijn. Tenminste dat was bij mij zo haha.
 

Corally

Well-known member
Wow dan is je 2e bestelling best snel binnen gekomen Pinkdollface! Ik wacht nog op de mijne, verwacht hem morgen of overmorgen. Fijn dat je weer blij bent met de kwasten! Had ook niet anders verwacht hihi. Ik dep ook altijd de poeder over mijn foundation. De eerst volgende keer koop ik de H601 slide face brush om mee te nemen. En de G527 of G527M voor de finishing powder. Maar misschien dat die van Koyudo ook wel gaan bevallen, daar heb ik ook een platte bij gedaan voor mijn gezicht. Verwacht ik ook morgen of overmorgen. Hoop dat ik niet weer aan de deur moet betalen. Corally, pas maar op hihi deze kwasten zijn verslavend. Nadat je ze geprobeerd hebt vind je al je andere kwasten niet meer fijn. Tenminste dat was bij mij zo haha.
De bestelling was een paar uur na plaatsen al verzonden en na 5 dagen al binnen! :shock: En ik hoop dat dat niet gaat gebeuren hahaha.
 

MissHolland

Well-known member
Ja ze versturen de kwasten de zelfde dags nog! Is altijd zo hihi. Meestal zijn ze binnen een week in huis. Die van mij duurt dit keer wat langer. Had hem eerst vrijdag verwacht maar zal dan nu maandag of dinsdag worden.
 

Ladyhawke

Well-known member
Boohoo ik had op marktplaats MSF petticoat en MSF Stereo Rose gekocht maar het is kwijtgeraakt in de post
crybaby.gif
. De verkoopster heeft me het bonnetje gestuurd, dus ik weet dat het verstuurd is. Man ik baal zo ik wilde het zo graag hebben, het geld maakt me niet eens zoveel uit. Hopelijk wordt het toch nog bezorgd...
ssad.gif
 

Pinkdollface

Well-known member
Boohoo ik had op marktplaats MSF petticoat en MSF Stereo Rose gekocht maar het is kwijtgeraakt in de post
crybaby.gif
. De verkoopster heeft me het bonnetje gestuurd, dus ik weet dat het verstuurd is. Man ik baal zo ik wilde het zo graag hebben, het geld maakt me niet eens zoveel uit. Hopelijk wordt het toch nog bezorgd...
ssad.gif
Nee hè dat is echt flink balen
ssad.gif
Hoe lang is het pakje al onderweg en was het met de gewone brievenbuspost verstuurd of als pakje? Als het als pakje is verstuurd, kan je misschien bellen naar het lokale sorteercentrum ofzo? Of misschien een mail sturen naar postnl om te vragen of zij een idee hebben hoe je het kan vinden?
 

Corally

Well-known member
Boohoo ik had op marktplaats MSF petticoat en MSF Stereo Rose gekocht maar het is kwijtgeraakt in de post :crybaby: . De verkoopster heeft me het bonnetje gestuurd, dus ik weet dat het verstuurd is. Man ik baal zo ik wilde het zo graag hebben, het geld maakt me niet eens zoveel uit. Hopelijk wordt het toch nog bezorgd... :(
O nee :( Als 'ie niet meer aankomt heb ik anders nog wel een Petticoat die ik wel weg wil doen. Ik ben trouwens nu al helemaal fan van p+p lip. Vandaag voor het eerst geprobeerd (eindelijk) met Sushi Kiss en het resultaat is nog mooier. :bigheart:
 

Ladyhawke

Well-known member
Nee hè dat is echt flink balen
ssad.gif
Hoe lang is het pakje al onderweg en was het met de gewone brievenbuspost verstuurd of als pakje? Als het als pakje is verstuurd, kan je misschien bellen naar het lokale sorteercentrum ofzo? Of misschien een mail sturen naar postnl om te vragen of zij een idee hebben hoe je het kan vinden?
Het was als brievenbuspost verstuurd. Dat doe ik eigenlijk altijd als het door de brievenbus past. Achteraf had ik het misschien beter als pakketje kunnen laten versturen. Het is woensdag op de post gedaan. Brievenbuspost kan je niet achterhalen dus ik hoop dat het nog komt anders is het dikke vette pech
ssad.gif
 

Pinkdollface

Well-known member
Het was als brievenbuspost verstuurd. Dat doe ik eigenlijk altijd als het door de brievenbus past. Achteraf had ik het misschien beter als pakketje kunnen laten versturen. Het is woensdag op de post gedaan. Brievenbuspost kan je niet achterhalen dus ik hoop dat het nog komt anders is het dikke vette pech
ssad.gif
Dat doe ik ook altijd. Echt heel erg balen als het niet meer komt. Misschien is hij op een hele verkeerde plek beland en duurt het gewoon lang en komt hij morgen ofzo.
 

MissHolland

Well-known member
Jeetje wat balen Ladyhawke!! Ik hoop dat ze alsnog komen en gewoon vertraging hebben. Jeee ik heb Adored besteld. Verder niets. Komt kwa geld even beter uit en ik twijfel ook teveel tussen de gloss of lipstick en of ik hem mooi ga vinden op me zelf. Nog nooit zon kleur op gehad die zo aanwezig is. Ik wacht lekker tot Heaux weer komt (niet dat die niet aanwezig is haha) Mijn Hakuhodo kwast is ook aangekomen. Super blij mee! Het is de G5555 en kwa grote het zelfde als de real techniques. Zo even wassen, ben benieuwd hoe hij voor foundation is.
 

Corally

Well-known member
Jeetje wat balen Ladyhawke!! Ik hoop dat ze alsnog komen en gewoon vertraging hebben. Jeee ik heb Adored besteld. Verder niets. Komt kwa geld even beter uit en ik twijfel ook teveel tussen de gloss of lipstick en of ik hem mooi ga vinden op me zelf. Nog nooit zon kleur op gehad die zo aanwezig is. Ik wacht lekker tot Heaux weer komt (niet dat die niet aanwezig is haha) Mijn Hakuhodo kwast is ook aangekomen. Super blij mee! Het is de G5555 en kwa grote het zelfde als de real techniques. Zo even wassen, ben benieuwd hoe hij voor foundation is.
Ik heb ook alleen maar Adored besteld! Ik wilde nog meer in m'n mandje gooien maar ik moet me maar inhouden na mijn AAO haul. En mijn Hakuhodo kwasten zijn trouwens ook aangekomen. :D Ze zien er echt zo mooi uit, zonde om ze te gebruiken. :haha:
 

Liz2012

Well-known member
Op de Belgische en Nederlandse MACsite staat bij Sweet Samba blush de swatch van Simmer en bij Simmer die van Sweet Samba, wat een verrassing
th_loser.gif
Misschien dat we ook allemaal één van de twee blushes moeten bestellen en de andere gratis krijgen als goedmakertje van de fout, hoewel ik denk dat dat hier niet waar zal zijn
finger.gif


ETA: Oh ja, en de Mineralize lipsticks staan ook nog altijd €27,50 geprijsd, way to go MAC lol.
 

Corally

Well-known member
Aah leuk! Er komt weer een Catrice assortimentsvernieuwing en ik ben zo blij want de Infinite matt foundation komt terug! wel met een nieuwe naam: All matt plus. Het is tot nu toe de beste matte foundation die ik ken dus yay. :flower:
 

MissHolland

Well-known member
Daar lees ik idd veel goeie verhalen over! Heeft die foundation een roze of gele ondertoon en zonder parfum? Ik gebruik nu een *kuch* van 50 euro.
 

Corally

Well-known member
Daar lees ik idd veel goeie verhalen over! Heeft die foundation een roze of gele ondertoon en zonder parfum? Ik gebruik nu een *kuch* van 50 euro.
Geel! Maar niet zo geel als bijv. Bourjois foundations. Er zit wel een vreemd geurtje aan haha maar ik weet niet of dit parfum is.
 

MissHolland

Well-known member
Mijn 2 Koyudo kwasten zijn er ook. Weer kwam het in een veel te grote doos en weer moest ik betalen. Ik bestel er niet weer. Jammer want het zijn goeie kwasten. Gelukkig die van Hakuhodo ook! Zal later op de dag foto's maken en posten.
 

Ladyhawke

Well-known member
Mijn 2 Koyudo kwasten zijn er ook. Weer kwam het in een veel te grote doos en weer moest ik betalen. Ik bestel er niet weer. Jammer want het zijn goeie kwasten. Gelukkig die van Hakuhodo ook! Zal later op de dag foto's maken en posten.
Balen dat je weer moest betalen! De kwasten zien er wel goed uit in ieder geval. Je ziet op de foto wel een verschil van kwaliteit tussen de hakuhodo en de real techniques kwast. Ik heb nu een aantal kwasten van echt haar en mijn meeste kwasten zijn van RT dus van syntethisch haar. Kwasten van echt haar bevallen me veel beter! Ik ga langzaam aan mijn RT kwasten vervangen door kwasten met echt haar.

Alle nieuwe MSF's zijn nu uitverkocht op de website, ze waren gister al uitverkocht en ik kreeg vandaag pas het mailtje van MAC dat de nieuwe collectie online staat :p. Zijn ze weer lekker laat mee,
 

MissHolland

Well-known member
Ja echt wel, daar gaat mijn geld.. zonde. Ik had er al wat rekening mee gehouden vanwege die grote doos de vorige keer. MAC is idd weer lekker laat! Blij dat Specktra bestaat :) Kwasten van echt haar vind ik ook beter werken. Ik heb 3 real techniques kwasten. Meer voor erbij voor als ik een nachtje weg ga of als een kwast gewassen moet worden en de volgende keer nog nat is. De eerst volgende keer koop ik weer Hakuhodo. Daar hou ik het nu ook maar bij.
 

MissHolland

Well-known member
De doos waar de kwasten in werden verzonden:
f8f18ddf_20130703_174710.jpeg
De vorige keer was hij nog groter.
db78c103_20130703_174735.jpeg
En mijn Fu-Pa family:
e3b0d7e0_20130703_174829.jpeg
Fotos zijn met mijn telefoon gemaakt dus de kwaliteit is niet geweldig. Ons internet ligt er al 3 weken uit grrrr
 
Top