Corally
Well-known member
Oh kak ik wilde dus met paypal betalen :| Ik kan m'n vader wel vragen om z'n cc maar hij vindt m'n make-up 'verslaving' al helemaal niks dus ik doe dat liever niet om gezeik te voorkomen. Balen zeg. Ik wil heel graag UD Ozone lip pencil bestellen maar er schijnt een maybelline dupe te zijn dus eerst maar kijken of we die hebben in onze schappen. Hehe zoals ik dacht past alles net! Ik heb tot nu toe alleen coral een keer gebruikt, moet de andere nog uitproberen. Ik dep m'n kwast heel lichtjes erin dus ik heb niet zoveel last van de poederigheid. Ik vind die blush linksonder mooi! Is die van LF of van CS?Ik lees ook altijd alleen maar goeie dingen over Beautybay. Heb er zelf ook bijna een keer besteld maar dan moet je met CC betalen en dat heb ik niet. Staat wel dat je met PP kan betalen maar dat is helemaal niet zo. Kreeg het niet voor elkaar. Kan weer een klein beetje zien dus hier is mijn Z-Palette: Zal morgen even kijken of de kleuren een beetje over een komen want dat kan ik nu niet zien (zie nog steeds wazig en heb mega pupillen haha) Had vanmiddag ook al even wat uitgeprobeerd. De LaFemme blushers zijn wel heel erg poederig. En als je ze een beetje uit blend blijft er niet meer zoveel over op je wangen. Misschien dat het even moet wennen en je er mee om moet leren te gaan. Ik moest ook erg snel dus daar kan het ook aan liggen. Ik heb de roze op gehad maar heb er doordat er niet meer zoveel over bleef nog die van Cinema Secrets erover gedaan. Die van Cinema Secrets is fijner omdat hij wat romiger is? (of hoe je dat maar zegt) maar ben er erg blij mee. Mooie kleurtjes. En alles past precies in de palette!