MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Ja die met die sterretjes :). Ik heb die blauwe/groene al en neem nu die paarse. Ik werk zelf in de parfumerie en telkens als ik erlangs loop denk ik ahh ik wil m! Wel verleidelijk om in zo'n winkel te werken :p. Bij de Primark hebben ze van die broeken voor mensen die niet zo lang zijn (ik dus :p) dus die vind ik inderdaad heel erg fijn!
Ah leuk! Ik vind die groene echt prachtig. Lijkt me gevaarlijk om in een parfumerie te werken. :lol: Haha :p ik vind die supersoft skinny's heel fijn.
 

Pinkdollface

Well-known member
Selektvracht gaat toch voor nog een bezorgpoging:p Ik ga niet weer mijn huisgenoten ervan op de hoogte stellen, dan lijk ik zo wanhopig op die pakjes te wachten:p Ik hoop gewoon dat er toevallig iemand opendoet.
 

Pinkdollface

Well-known member
Ze hebben het weer niet kunnen bezorgen, dus nu gaan ze het nog een keer proberen op de eerstvolgende bezorgdag...waarom kan ik niet gewoon meteen aangeven dat ik het wil ophalen *zucht*. Ik heb dinsdag tot kwart over 1 les, dus ik hoop dat ze weer in de middag komen, want dan heb ik misschien eindelijk geluk.
 

Corally

Well-known member
Ze hebben het weer niet kunnen bezorgen, dus nu gaan ze het nog een keer proberen op de eerstvolgende bezorgdag...waarom kan ik niet gewoon meteen aangeven dat ik het wil ophalen *zucht*. Ik heb dinsdag tot kwart over 1 les, dus ik hoop dat ze weer in de middag komen, want dan heb ik misschien eindelijk geluk.
Pff balen zeg. Vind het eigenlijk wel vreemd dat ze zoveel bezorgpogingen doen!
 

Pinkdollface

Well-known member
Whut, mijn Fyrinnae bestelling is al verzonden!
greengrin.gif
Wow dat is toch best snel!
 

MissHolland

Well-known member
Corally, wow dat is best snel ja! Heb je denk ik geluk mee. Had gekeken op de website, stond volgens mij iets van 40 dagen op. Pinkdollface, dat zijn wel heel veel bezorg pogingen!! Hier doen ze meestal 2x en dan moet je het ophalen. Maar de vorige keer moesten we het meteen halen. Runway Hit is verzonden. Staat nu dat hij dinsdag aan komt maar zal waarschijnlijk wel woensdag of donkerdag zijn. Mijn babyliss wave envy is ook aangekomen. Zit een Engelse stekker aan, had ik niet bij nagedacht haha. Maar dat is simpel opgelost door er een andere stekker aan te zetten of door een reisstekker te kopen. Had HQhair ook al verwacht. Zal wel volgende week worden dan. Mijn haar is best wel donker geworden. Iets te donker vind ik zelf. Voelde ne gister zonder make-up net Prof. Sneep haha. Met make-up staat het wel leuk. Denk dat ik wel wat self tan moet blijven gebruiken. Misschien dat ik nog wat verf koop zodat ik wat lichtere plukjes erbij kan doen.
 

Corally

Well-known member
Corally, wow dat is best snel ja! Heb je denk ik geluk mee. Had gekeken op de website, stond volgens mij iets van 40 dagen op. Pinkdollface, dat zijn wel heel veel bezorg pogingen!! Hier doen ze meestal 2x en dan moet je het ophalen. Maar de vorige keer moesten we het meteen halen. Runway Hit is verzonden. Staat nu dat hij dinsdag aan komt maar zal waarschijnlijk wel woensdag of donkerdag zijn. Mijn babyliss wave envy is ook aangekomen. Zit een Engelse stekker aan, had ik niet bij nagedacht haha. Maar dat is simpel opgelost door er een andere stekker aan te zetten of door een reisstekker te kopen. Had HQhair ook al verwacht. Zal wel volgende week worden dan. Mijn haar is best wel donker geworden. Iets te donker vind ik zelf. Voelde ne gister zonder make-up net Prof. Sneep haha. Met make-up staat het wel leuk. Denk dat ik wel wat self tan moet blijven gebruiken. Misschien dat ik nog wat verf koop zodat ik wat lichtere plukjes erbij kan doen.
Ja precies, ik dacht dat het nog heel lang zou duren. Nu staat er op de site weer '' Fyrinnae will return before 9/20 '' dus ze hebben denk ik weer teveel bestellingen. Wat een grappig ding die babyliss wave envy. Nog nooit zoiets gezien. Wat heb je bij HQhair besteld? :) Prof. Sneep haha. :lol: Misschien dat je even moet wennen? :p
 

MissHolland

Well-known member
Haha ja ik denk dat ik even moet wennen. Kleur word na een paar keer wassen ook wel wat zachter. Heb bij HQ Nars Sheer Glow in Siberia gekocht en de matte lip pencil in Sex Machinne.
 

Corally

Well-known member
Haha ja ik denk dat ik even moet wennen. Kleur word na een paar keer wassen ook wel wat zachter. Heb bij HQ Nars Sheer Glow in Siberia gekocht en de matte lip pencil in Sex Machinne.
Oh ja, volgens mij had je dat al een keer gezegd haha. En idd, de kleur wordt sowieso zachter. Maar volgens mij staat het je nu ook hoor, het is niet alsof je je haar zwart hebt geverfd. :p
 

Pinkdollface

Well-known member
Haha ja ik denk dat ik even moet wennen. Kleur word na een paar keer wassen ook wel wat zachter. Heb bij HQ Nars Sheer Glow in Siberia gekocht en de matte lip pencil in Sex Machinne.
Veel in de spiegel kijken kan helpen eraan te wennen, dat doe ik als ik niet zo zeker ben van een lipstick:p Ik ben benieuwd wat je van je Nars goodies gaat vinden!
 

MissHolland

Well-known member
Ben al wat aan mijn haarkleur gewent hihi. Idd vaak in de spiegel kijken maar dat doe ik toch al wel om te zien hoe mijn make-up en haar zit. Zal deze week wel een foto plaatsen als mijn lipstick is aangekomen. Waarschijnlijk komt hij morgen :d IciParis heeft trouwens 40% korting op lipstick en gloss.
 

Corally

Well-known member
Ben al wat aan mijn haarkleur gewent hihi. Idd vaak in de spiegel kijken maar dat doe ik toch al wel om te zien hoe mijn make-up en haar zit. Zal deze week wel een foto plaatsen als mijn lipstick is aangekomen. Waarschijnlijk komt hij morgen :d IciParis heeft trouwens 40% korting op lipstick en gloss.
Mooi dat het al went. :D Ja idd 40% korting!! Waarom op dit moment als ik moet sparen voor Divine Night. D: Ik wil alsnog wel 1 ding halen maar ik kan niet kiezen haha. Ik wil een YSL glossy stain of een Guerlain rouge automatique.. en dan de kleur nog! :lol: ETA: en Kruidvat heeft 1+1 gratis op alle nagelproducten! dus ik moet ook even een bezoekje brengen aan Kruidvat. :D
 

MissHolland

Well-known member
35f6f928_20130910_181310.jpeg
Binnen 15 minuten mijn haar in de krul :p Best leuk voor een keer! Heb ook heel lang permanent gehad. Runway hit is zooooooo mooi!!! Krijg hem zelf niet goed op de foto dus moet mijn zusje of moeder even lief aan kijken deze week. Als hij LE is moet ik een BU kopen denk ik..
 

Corally

Well-known member
35f6f928_20130910_181310.jpeg
Binnen 15 minuten mijn haar in de krul :p Best leuk voor een keer! Heb ook heel lang permanent gehad. Runway hit is zooooooo mooi!!! Krijg hem zelf niet goed op de foto dus moet mijn zusje of moeder even lief aan kijken deze week. Als hij LE is moet ik een BU kopen denk ik..
Wat zie je er leuk uit! Ik dacht dat je haar veel donkerder was haha. Ik zit trouwens zo te twijfelen of ik wel iets moet halen met die 40% korting... Ik wil nog steeds een Inglot palette (m'n laatste :lol:) en ik wil nu naast sparen voor Divine Night ook sparen voor een Clarisonic Mia 2.. En ik moet nog wat herfstkleding kopen. Ik denk dat ik de actie maar aan me voorbij laat gaan. :p Ik baal wel hoor want ik wacht al zo lang op die actie!
 

MissHolland

Well-known member
Dankje! Mijn haar is een tintje donkerder in het echt. Meer zo:
5554ebd1_20130907_010129.jpeg
Voor mij is dat heel donker haha Ben nog bij de ici geweest maar me netjes in kunnen houden gelukkig. Ik dacht heb ik het echt nodig? Nee dacht ik heb net Runway Hit Hij zit de heledag al goed zonder bijwerken.
 
Top