MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Dankje! Mijn haar is een tintje donkerder in het echt. Meer zo:
5554ebd1_20130907_010129.jpeg
Voor mij is dat heel donker haha Ben nog bij de ici geweest maar me netjes in kunnen houden gelukkig. Ik dacht heb ik het echt nodig? Nee dacht ik heb net Runway Hit Hij zit de heledag al goed zonder bijwerken.
Haha ok :p De kleur staat je heel goed in ieder geval! Ik ga maar niet naar de ici paris want ik weet zeker dat ik dan met iets naar huis ga xD Fijn dat RH zo lang blijft zitten!
 

Gatton

Well-known member
MissHolland, heb je het gevoel dat nu meer kleuren je ook staan?
Ik heb vandaag Rebel op gehad in de winkel... wat een mooie kleur! Maar ik ga mijn haar binnenkort waarschijnlijk rood verven, dus ik zie wel met de retro matte release of ik hem mee naar huis neem. :)
 

MissHolland

Well-known member
Gaton, ik kan nu iets meer kleuren hebben dan met die andere haar kleur. Maar was op die andere haar kleur uit gekeken en wou weer iets nieuws. Had ook uitgroei dus moest sowieso weer verven.

Wat vooral veel verschil maakt is als ik self tan gebruik. Dan kan ik gewoon bijna alle kleuren wel hebben. Zowel kwa kleding als make-up is het dan zoveel makkelijker.

Rebel is ook een prachtige kleur! En echt tof dat je je haar rood gaat verven. Is best een heftige kleur maar vind het wel heel mooi! De Retro Matte collectie is al uit, hij ligt al in de winkels.
 

Gatton

Well-known member
Volgens de MAC counter van de Bijenkorf komt hij pas 21 september in de winkel, zag de Retro Matte ook niet in de Pro store in Amsterdam...
 

Corally

Well-known member
Oh dacht gelezen te hebben dat ze al in de winkel waren. Niet dus.. Wat gek dat ze er dan pas de 21ste liggen.
Dat is niet gek hoor want dat is de officiële release date. :p Het is juist raar dat 'ie zo vroeg online te krijgen is. Ik vertrouw mac online ook echt niet met collecties, de ene keer is het 2 weken te vroeg, de andere keer is het weer een week te laat.. Ik was trouwens van plan om RiRi Fall over te slaan maar nu twijfel ik een beetje nadat ik een foto heb gezien op Beautezine van Bad Girl Gone Good blush. Ik hoop dat ik 'm alsnog kan skippen want ik vind de verpakking zo ontzettend lelijk en ik wil daar niet extra voor betalen. :p En ik wil m'n Fyrinnae pakketje *ongeduldig* :blush:
 

Gatton

Well-known member
Buhhh maar we weten nog steeds niet wat LE is ed. De MAC counter zei dat alles permanent is, maar MAC heeft die informatie schijnbaar al 3x aangepast in Amerika. Wtf? Ik wil sowieso gaan swatchen bij deze collectie, aangezien ik niet te veel wil kopen. ;p Ik denk dat Steady Going en Flat Out Fabulous me wel goed gaan staan, en ik wil nog kijken naar Relentlessly Red, All Fired Up, Runway Hit en Fixed on Drama. Ik houd niet van koraal, peachy en oranje kleuren op mij, dus nog maar even bezien met RR en RH - All Fired Up om te kijken wat voor kleur rood hij op mij is, en FoD omdat ik wel een dramatische lipstick wil. :D

Denk dat het mij wel lukt om de RiRi fall collectie te skippen, behalve als TTT opeens supermooi is.
 

Corally

Well-known member
Buhhh maar we weten nog steeds niet wat LE is ed. De MAC counter zei dat alles permanent is, maar MAC heeft die informatie schijnbaar al 3x aangepast in Amerika. Wtf? Ik wil sowieso gaan swatchen bij deze collectie, aangezien ik niet te veel wil kopen. ;p Ik denk dat Steady Going en Flat Out Fabulous me wel goed gaan staan, en ik wil nog kijken naar Relentlessly Red, All Fired Up, Runway Hit en Fixed on Drama. Ik houd niet van koraal, peachy en oranje kleuren op mij, dus nog maar even bezien met RR en RH - All Fired Up om te kijken wat voor kleur rood hij op mij is, en FoD omdat ik wel een dramatische lipstick wil. :D Denk dat het mij wel lukt om de RiRi fall collectie te skippen, behalve als TTT opeens supermooi is.
Ja echt irritant, hoe moeilijk is het nou om in een keer te juiste info te geven aan medewerkers. FOF is echt een kleur voor jou idd! :D
 

Gatton

Well-known member
Hehe, wat leuk dat je dat zegt! Sommige mensen kun je je inderdaad wel voorstellen bij bepaalde kleuren, bij jou denk ik altijd aan een beetje nude, natuurlijke kleuren, en bij PDF aan rode en roze kleuren, maar vooral rode. :D
 

Pinkdollface

Well-known member
Hehe, wat leuk dat je dat zegt! Sommige mensen kun je je inderdaad wel voorstellen bij bepaalde kleuren, bij jou denk ik altijd aan een beetje nude, natuurlijke kleuren, en bij PDF aan rode en roze kleuren, maar vooral rode. :D
Hihi wat grappig
girlhaha.gif
Ik denk ook dat FOF je geweldig zal staan. Bij Corally denk ik altijd aan koraal kleuren en uiteraard taupe
greengrin.gif
 

Corally

Well-known member
Hehe, wat leuk dat je dat zegt! Sommige mensen kun je je inderdaad wel voorstellen bij bepaalde kleuren, bij jou denk ik altijd aan een beetje nude, natuurlijke kleuren, en bij PDF aan rode en roze kleuren, maar vooral rode. :D
Je hebt wel eens foto's gepost met vergelijkbare kleuren en die kleur staat je gewoon goed. :D Neutrale lipsticks staan me wel goed hoor maar ik pak ze niet zo vaak. :p Ik draag voornamelijk kleuren als koraal, perzik, rood (sheer) en paars haha.
 

Corally

Well-known member
  Hehe, wat leuk dat je dat zegt! Sommige mensen kun je je inderdaad wel voorstellen bij bepaalde kleuren, bij jou denk ik altijd aan een beetje nude, natuurlijke kleuren, en bij PDF aan rode en roze kleuren, maar vooral rode. :D
Hihi wat grappig:haha:  Ik denk ook dat FOF je geweldig zal staan. Bij Corally denk ik altijd aan koraal kleuren en uiteraard taupe:D
Haha idd koraal en taupe. You know me too well. :haha:
 

Corally

Well-known member
Dankjewel! :3 Je post niet zo heel vaak je nieuwe aanwinsten, moet je doen!
Jawel hoor, in de bijbehorende collectie topics haha. Maar ik heb dit jaar ook véél minder MAC (en andere make-up) gekocht dan voorgaande jaren! Dus valt er ook minder te delen. :lol: Al zal Divine Night wel een ander verhaal worden..
 

Corally

Well-known member
Ik heb net een bestelling gedaan voor 5 Zoeva kwasten en een Sleek blush Antique (LE). :haha: Ik wil eigenlijk nog een paar kwasten maar die kunnen wel even wachten dus die bestel ik een andere keer. :p
 

PeachTwist

Well-known member
Hi ladies!

I may be taking a trip to the Netherlands soon. I'd be in Arnhem but I was told that Amsterdam isn't far from there and I can get the train there?

Anyway, my question is -- is there anywhere I should go when there for beauty related items? Any Netherlands specific brands or brands that can't be bought in the UK?

Sorry I don't speak Dutch to ask, lol!
 

Pinkdollface

Well-known member
Hi ladies!

I may be taking a trip to the Netherlands soon. I'd be in Arnhem but I was told that Amsterdam isn't far from there and I can get the train there?

Anyway, my question is -- is there anywhere I should go when there for beauty related items? Any Netherlands specific brands or brands that can't be bought in the UK?

Sorry I don't speak Dutch to ask, lol!
When will you be here? I hope you'll enjoy the Netherlands!
About 4 trains per hour go in the direction of Amsterdam from Arnhem, but 2 of them you have to switch trains once and for the others you can stay in the same train. It takes about an hour and 5 minutes from station to station. This is the site of the train carrier (is that the right word?) http://www.ns.nl/. It's dutch, but maybe you can use google translate? In the yellow block you can fill in from which station to which you want to go and the time and date and it will search for the best available options.
I personally think we don't have the greatest selection for beauty brands here. Some drugstore brands that are available here and I think might not be available in the UK are Essence and Catrice, but I don't shop in the drugstore much. If you've never been in a Mac pro store then you can go to the one in Amsterdam. It's a bit small, but it's nice if you would like to swatch and try out some pro products. There is also a store called Backstage and they have threatrical brands like Ben Nye and Kryolan. Here is the website http://back-stage.nl/ (also in dutch, but you can see the openingtimes and address at the bottom of the page). This shop is not open on sunday, but most shops in Amsterdam are open on sunday from 12PM to 5PM.
Well I can't think of anything else right now, but I hope this helps.
 
Top