MAC in the Netherlands?

MACerette

Well-known member
Dat voorgevoel heb ik ook. Toch heb ik zekerheidshalve geB2Med voor Runway Hit, Steady Going en Fixed on Drama, samen met 5 andere perm lippies. De rest swatch ik eerst de RM lippies en koop ik ze vervolgens toch wel allemaal... Le sigh...
 

Corally

Well-known member
Dat voorgevoel heb ik ook. Toch heb ik zekerheidshalve geB2Med voor Runway Hit, Steady Going en Fixed on Drama, samen met 5 andere perm lippies. De rest swatch ik eerst de RM lippies en koop ik ze vervolgens toch wel allemaal... Le sigh...
Haha. :p Heb je iemand gevonden die voor je wilt B2M'en? Ik zag dat je dat een keer vroeg in een topic.
 

Corally

Well-known member
Ja mijn cp bood zich aan. :encore: 48 empties, tikt lekker aan he :D
Ah lief! :D Pff 48.. Ik heb nog steeds alleen m'n lege brush cleanser lol. :lol: Met een beetje geluk heb ik aan het eind van het jaar een stuk of 6/7 maar met zo weinig empties is het niet waard om op deze manier te B2M'en. Waarom woon ik niet gewoon dicht bij de Duitse grens. :roflmao:
 

MACerette

Well-known member
Ik geloof dat ik 8 brush cleanser empties had. Grootverbruiker... Ik spaar er ook genoeg zodat het zich loont om het op te sturen. Nu was het 18,05 naar USA (minder dan 1 l/s qua prijs) en dan nog terug. Kost het mss 1,5 l/s of zo, maar levert het er 8 op. Daar doe ik het voor...
 

Corally

Well-known member
Ik geloof dat ik 8 brush cleanser empties had. Grootverbruiker... Ik spaar er ook genoeg zodat het zich loont om het op te sturen. Nu was het 18,05 naar USA (minder dan 1 l/s qua prijs) en dan nog terug. Kost het mss 1,5 l/s of zo, maar levert het er 8 op. Daar doe ik het voor...
Ik heb zo'n drie jaar gedaan met die ene brush cleanser en ik gebruik het bijna elke dag. :p Duurt voor mij járen voordat ik veel empties heb haha. Ja precies, lekker veel lipsticks. :flower: Pff echt balen, ik lees net dat Inglot gaat sluiten in Amsterdam. Ze willen meer in de winkelstraten zitten. Ze komen vandaag pas met het nieuws en vrijdag gaan ze al sluiten! Terwijl ze niet eens een nieuw pand hebben.. Zal wss weer een jaar duren ofzo voordat ze weer in Amsterdam zitten als ik bekijk hoe het met de webshop gegaan is. :lol: Ik ga donderdag maar even kijken of ik nog een palette kan kopen maar dit wordt m'n laatste palette en ik denk niet dat ze alle oogschaduws op voorraad hebben. En anders moet ik een keer een tripje doen naar Rotterdam. Edit: Nu is morgen opeens al de laatste dag dat je kan winkelen! Communicatie van Inglot is zo ontzettend slecht. Ze laten 1 dag van te voren weten dat ze dichtgaan?! :blink: Ik red het niet om morgenochtend te gaan dus Rotterdam it is als ze niet snel een nieuw pand hebben.
 

MissHolland

Well-known member
Bijgelezen :) Van de Riri Fall wil ik nog steeds RiriWoo maar ik twijfel nu ook of ik de lipgloss erbij zal doen. Ben eigenlijk niet zo van de lipgloss terwijl ik het wel mooi bij anderen vind staan. Maar ik glim nu alweer iets minder snel dan met het mooie weer dus dan kan het wel leuk staan (anders glimt alles te veel vind ik haha) Ik vind hem bij Karin ontzettend mooi:

Maarja wat staat haar niet mooi?

Corally, huh wat vreemd dat ze zo snel sluiten!! En dat ze nog niet een ander pand hebben. Meestal dan zoek je eerst een ander pand voor je sluit.. jammer dat je er nu voor naar Rotterdam moet. Of is dat niet heel ver voor je? Blij dat je laptop het weer doet!
 

Corally

Well-known member
Bijgelezen :) Ik had al wat via mijn telefoon gelezen maar dat post idd niet zo fijn. Gaan jullie nog wat kopen van de Riri Hearts Fall collectie? Ik wil nog steeds RiriWoo maar ik twijfel nu ook of ik de lipgloss erbij zal doen. Ben eigenlijk niet zo van de lipgloss terwijl ik het wel mooi bij anderen vind staan. Maar ik glim nu alweer iets minder snel dan met het mooie weer dus dan kan het wel leuk staan (anders glimt alles te veel vind ik haha) Ik vind hem bij Karin ontzettend mooi: Maarja wat staat haar niet mooi?
Ik vind het een beetje standaard rode lipgloss, niet zo bijzonder. Maar als je 'm mooi vindt, why not? Ben zelf ook meer van de lipsticks trouwens. Ik ga zelf niks van de collectie kopen. :)
 

Pinkdollface

Well-known member
Bijgelezen :) Van de Riri Fall wil ik nog steeds RiriWoo maar ik twijfel nu ook of ik de lipgloss erbij zal doen. Ben eigenlijk niet zo van de lipgloss terwijl ik het wel mooi bij anderen vind staan. Maar ik glim nu alweer iets minder snel dan met het mooie weer dus dan kan het wel leuk staan (anders glimt alles te veel vind ik haha) Ik vind hem bij Karin ontzettend mooi:

Maarja wat staat haar niet mooi?

Corally, huh wat vreemd dat ze zo snel sluiten!! En dat ze nog niet een ander pand hebben. Meestal dan zoek je eerst een ander pand voor je sluit.. jammer dat je er nu voor naar Rotterdam moet. Of is dat niet heel ver voor je? Blij dat je laptop het weer doet!
Ik ben ook totaal geen lipgloss fan. Net als Corally vind ik RiRi Woo lipglass ook niet zo'n bijzonder kleurtje. Als je RRW of een andere rode lipstick een glans wil geven kan je ook doorzichtige lipgloss gebruiken en rode lipgloss zonder iets eronder gaat meestal niet zo goed.
 

Corally

Well-known member
Corally, huh wat vreemd dat ze zo snel sluiten!! En dat ze nog niet een ander pand hebben. Meestal dan zoek je eerst een ander pand voor je sluit.. jammer dat je er nu voor naar Rotterdam moet. Of is dat niet heel ver voor je? Blij dat je laptop het weer doet!
Ik vond het ook raar! Wacht dan tenminste met sluiten totdat je een nieuw pand hebt. Rotterdam is jammer genoeg heel ver voor mij. En ja zoo fijn dat 'ie het weer doet. :D
Ik snap niet waarom de webshop nog steeds niet terug is. In Eindhoven is Inglot ook al verhuisd, ze zitten nu 50 meter van het oude pand:p Ze wilde iets groters en ik moet zeggen dat het nieuwe pand veel fijner is. Nu botst je niet zo snel tegen iemand op:p
Ik ook niet! Ze zeggen ook al maanden dat 'ie bijna klaar is. :lol: Lol 50 m. Wel fijn dat 'ie nu groter is! :D
 

MissHolland

Well-known member
Kwa lip producten heb ik bijna niets hihi. Ik vind de gloss een mooie rood maar kan me voorstellen dat als je al een collectie aan lip producten hebt dat dit een saai kleurtje is. Voor zover ik gelezen hebt schijnt deze gloss een volle dekking te geven. Ik hou de revieuws nog even in de gaten. Hopelijk komen er ook wat swatches op lichte huidjes voorbij voor de collectie uit is.
 

Corally

Well-known member
Kwa lip producten heb ik bijna niets hihi. Ik vind de gloss een mooie rood maar kan me voorstellen dat als je al een collectie aan lip producten hebt dat dit een saai kleurtje is. Voor zover ik gelezen hebt schijnt deze gloss een volle dekking te geven. Ik hou de revieuws nog even in de gaten. Hopelijk komen er ook wat swatches op lichte huidjes voorbij voor de collectie uit is.
Aangezien RRW je eerste rode lipstick is.. kan je denk ik eerst RRW uitproberen voordat je ook aan een rode gloss begint. Rode lipgloss is heel moeilijk te dragen en ik ben het eens met PDF over dat je RRW een glans kan geven met een doorzichtige lipgloss voor ongeveer hetzelfde effect. MAC brengt vaker rode lipgloss uit dus ik zou eerst wennen aan de lipstick. Zo bekijk ik het iig maar volgens mij wil je 'm wel graag hebben haha.
 

Corally

Well-known member
Inglot heeft al een pand gevonden! Heiligeweg 32, vlakbij de pro store dus. :D Dat is echt een veel betere locatie! Ik hoop dat ze snel open gaan zodat ik m'n laatste palette kan halen. :D
 

Pinkdollface

Well-known member
Inglot heeft al een pand gevonden! Heiligeweg 32, vlakbij de pro store dus.
greengrin.gif
Dat is echt een veel betere locatie! Ik hoop dat ze snel open gaan zodat ik m'n laatste palette kan halen.
greengrin.gif
Fijn dat ze al iets hebben, maar of dat nou zo'n handige plek is vlakbij de pro store. De MUS zat daar eerst ook en die is nu toch weg?
 

Gatton

Well-known member
Oh yes, fijne plek! Ik wil nog een palette van Inglot halen met allerlei matte bruintinten, omdat ik daar niet genoeg van heb. Vooral te veel shimmer enzo, misbruik vooral de matte tinten uit mijn Oh So Special en Au Naturele palettes. :)

Vraagje! Hebben ze Retro Matte ook bij de Douglas en Bijenkorf?
 

Pinkdollface

Well-known member
Oh yes, fijne plek! Ik wil nog een palette van Inglot halen met allerlei matte bruintinten, omdat ik daar niet genoeg van heb. Vooral te veel shimmer enzo, misbruik vooral de matte tinten uit mijn Oh So Special en Au Naturele palettes. :)

Vraagje! Hebben ze Retro Matte ook bij de Douglas en Bijenkorf?
Ik heb een aantal van mijn Retro Mattes bij de Bijenkorf in Eindhoven gehaald. Ze zijn als het goed is overal verkrijgbaar.
 

Gatton

Well-known member
Ben uiteindelijk alleen voor All Fired Up gegaan! De rest stond me echt niet. Heb ook Rebel gehaald, wilde toch een mooie vampy kleur er bij! Net ook mijn haar rood geverfd, dus morgen in het daglicht maar even kijken hoe het er uit ziet en of er nog een verflaag overheen moet. ;)
 

MissHolland

Well-known member
Gatton, met rood haar is het moeilijker een lipstick te vinden die mooi staat. Maar wel heel gaaf dat het nu rood is. Ga je ook een foto plaatsen? Ben benieuwd hoe het je staat.

Denk dat ik de RiriWoo gloss idd beter niet kan kopen. Beter een lippotlootje en alleen de lipstick. Of dragen jullie geen potlood onder RiriWoo?

Heb ook mail terug van HQhair. Ik moet een formulier downloaden, invullen met handtekening en al en dat via de post naar ze toe sturen. Dan gaan hun uitzoeken hoe het kan dat ik mijn pakket nog niet heb. Dus gaat nog wel even duren voor ik meer weet over mijn pakketje. Ik hou jullie op de hoogte hoe het af gaat lopen.
 
Top