Ja mij lijkt Bad Girl RiRi ook een hele mooi nude achtige kleur. Ik heb nog geen nude kleurtjes in mijn bezit dus ik denk dat ik voor Bad Girl RiRi ga en ik denk niet dat ik me kan bedwingen om nog een RiRi Woo in mijn mandje te doen haha. Gewoon de meest perfecte kleur rood ooit. Pleasure Bomb lijkt wat mij betreft te veel op Impassioned dus die sla ik over,
Trouwens ik was vorige week in Dusseldorf en ik ging uiteraard even langs Kiko, en ik had het met het meisje erover dat daar werkt dat ik het zo jammer vind dat er geen Kiko in Nederland is, en toen zei ze ja waarschijnlijk in het voorjaar van 2014 komt er 1 naar Nederland!! Ze wist nog niet welke stad, maar ik raad Amsterdam of Rotterdam. Ik ging thuis gelijk googelen maar kon er geen informatie over vinden, maar ze zal het toch niet verzinnen haha. Dus waarschijnlijk komt er een Kiko een Nederland!
Hopelijk dat dit wel goed gaat lopen, dus niet zoals Inglot en Sephora.
Wat vinden jullie trouwens van Fix+? Mijne is nu op en ik moet zeggen ik mis het wel in mijn routine om het poederige eraf te halen als ik foundation gebruik, alleen vind ik de verpakking minder fijn. Weten jullie een alternatief? Of moet ik toch maar weer Fix+ bestellen haha.