Hey girls, Ik belde net naar de bijenkorf en ze zeiden gewoon dat die collectie pas op zaterdag binnenkomt (omdat dat altijd zo is, zei ze) ?? Op Beutyscene staat inderdaad dat hij er morgen al zou moeten zijn in de BK?? Ik snap er niets meer van. Op de
Op de mobiele site komt deze sowiezo pas later binnen denk ik? denk dat ik allebeide de highlighters neem! (En wss evening rendezvous, maar das bijzaak haha) Ik vind ze echt suuuuper mooi en de finish lijkt ook veel fijner gemalen dan van de vorige EDSF's! Ik heb al Magnetic Appeal EDSF waarvan ik bang was dat die op Shaft of Gold lijkt, maar de kleur is net iets anders denk en de finish is zowiezo verbeterd denk ik. Volgens temptalia is het voor 95% of 98% een dupe, maar soms vind ik temptalia niet accuraat wat betreft het vinden van super en zoekt ze de dupes ook in rare hoeken qua kleur zeg maar :s Dus ik ga het gewoon weer vergelijken maar ik neem ze zowiezo allebei
Ik heb ook heel wat swatches gezien waar de 2 samen gemend zijn en dat is zo een mooi effect, heel peachy!