MAC in the Netherlands?

allthingsmakeup

Well-known member
Anyways nu moet ik nog maar 3 dingen van mn USA wishlist. Dus ik ben al voor de helft tevreden hahaha.
Gelukkig! Een laatste tip die ik je mee kan geven is door in de CB te kijken of iemand jou items heeft. Ook kun je een oproep plaatsen en vragen of iemand je aan deze items kan helpen. Als iemand je wil helpen dan kun je (als het allemaal goed gegaan is) ook vragen of ze evt. je wil helpen met een CP. En mensen die zowiezo veel verkopen via de CB zijn denk ik ook niet te beroerd om je uit de brand te helpen met CP verzoek. In Engeland zijn de producten ook goedkoper als in Nederland. Dus mocht je een Engels Specktra lid tegenkomen dan zou ik zeker niet schromen om haar te vragen.

Sulaika

Well-known member
Gelukkig! Een laatste tip die ik je mee kan geven is door in de CB te kijken of iemand jou items heeft. Ook kun je een oproep plaatsen en vragen of iemand je aan deze items kan helpen. Als iemand je wil helpen dan kun je (als het allemaal goed gegaan is) ook vragen of ze evt. je wil helpen met een CP. En mensen die zowiezo veel verkopen via de CB zijn denk ik ook niet te beroerd om je uit de brand te helpen met CP verzoek. In Engeland zijn de producten ook goedkoper als in Nederland. Dus mocht je een Engels Specktra lid tegenkomen dan zou ik zeker niet schromen om haar te vragen. 
Thanks! Ik zal het een keer gaan proberen hier

allthingsmakeup

Well-known member
Ik zie dat er al l/s van Ellie Goulding en VIVA GLAM Ariana Grande worden verkocht in de CB. Ik neem aan dat het samples zijn, maar dan nog, mag dat zomaar? Niet dat ik ooit het volle pond voor een sample zou betalen....of überhaupt er geld voor zou geven.

Corally

Well-known member
Vreemd! Maar zover ik weet mag het wel gewoon.. Ik heb wel een aantal samples in mijn collectie. Het is gewoon hetzelfde als de producten die in de winkel verkocht worden alleen met een sample stickertje ipv het normale stickertje dus zie het probleem verder niet (ja zij kregen het gratis maarja jammer dan :p). En heb er zeker niet de volle prijs voor betaald haha.

allthingsmakeup

Well-known member
Ik heb wel een aantal samples in mijn collectie. Het is gewoon hetzelfde als de producten die in de winkel verkocht worden alleen met een sample stickertje ipv het normale stickertje dus zie het probleem verder niet (ja zij kregen het gratis maarja jammer dan
tong.gif
). En heb er zeker niet de volle prijs voor betaald haha.
Dat vraag ik omdat als ik in de winkel bij de displays de producten omdraai en termen zie staan als not for sale/not for individual sale bij de samples. Hier op Spectra verschillen de meningen behoorlijk over dit onderwerp. En ja ik ben misschien een tikje principieel als het gaat om dingen die je zelf gratis krijgt. Ik zou ze ook gratis weggeven, het zou niet in me opkomen om hier geld voor te vragen. En wat ik wel netjes vind is als een verkoper wel aangeeft dat het om een sample gaat (wat hier dus niet het geval was). Er wordt namelijk door bloggers aangegeven dat press samples altijd wat minder gram/ml bevatten dan 'de werkelijke' producten, aldus temptalia.

Corally

Well-known member
Naja op mijn samples staat niks (behalve de naam en dat het een sample is), komt denk ik ook omdat het aan de werknemer is gegeven, het zijn geen display samples. Het zijn dus ook geen press samples. (Ik heb trouwens maar iets van drie sample producten volgens mij, een paar oogschaduws en een pigment en ze zitten echt net zo vol als 'normale' producten..) Volgens mij moet je op specktra wel aangeven dat het om een sample gaat, maar dat weet ik niet zeker.. maar het is sowieso niet netjes als het er niet bij staat. Ik was er iig van op de hoogte toen ik mijn samples hier op specktra kocht. En ik snap je wel hoor, wat betreft gratis dingen krijgen en het verkopen daarvan. Maar zolang ze er niet teveel voor vragen heb ik er niet zo'n probleem mee eigenlijk. Volgens mij heb ik hooguit €5 betaald per product.

allthingsmakeup

Well-known member
En ik snap je wel hoor, wat betreft gratis dingen krijgen en het verkopen daarvan. Maar zolang ze er niet teveel voor vragen heb ik er niet zo'n probleem mee eigenlijk. Volgens mij heb ik hooguit €5 betaald per product.
Natuurlijk bepaalt iedereen zelf waar hij of zij zijn geld aan uitgeeft, maar het minste wat de verkopende partij kan doen is eerlijk zijn. Als koper weet je in ieder geval dan waar je, je keuze op gebaseerd hebt. En €5,- voor een 'volledig' sample valt ook nog wel mee, op ebay zie je ergere dingen.

Ik zie trouwens in jouw tekst dat sowieso met een een s wordt geschreven. En ik maar heel m'n leven denken dat dit met een z was
girlhaha.gif

Corally

Well-known member
Natuurlijk bepaalt iedereen zelf waar hij of zij zijn geld aan uitgeeft, maar het minste wat de verkopende partij kan doen is eerlijk zijn. Als koper weet je in ieder geval dan waar je, je keuze op gebaseerd hebt. En €5,- voor een 'volledig' sample valt ook nog wel mee, op ebay zie je ergere dingen. Ik zie trouwens in jouw tekst dat sowieso met een een s wordt geschreven. En ik maar heel m'n leven denken dat dit met een z was :haha:  
Helemaal mee eens! En het is inderdaad met een s haha :lol:

Sulaika

Well-known member
Het 1ste gedeelte van de kerst collectie is uit in US....Nu hopen op veel swatches
greengrin.gif

Correctie ook de compacts zijn uit daar. Ik zie alles behalve de pigments sets

Corally

Well-known member
Ik ga alleen nog misschien de lipstick ER kopen, de rest niet meer. :D Moet dat topic nog inhalen, echt iets van 500 nieuwe berichten haha.

Sulaika

Well-known member
Ik ga alleen nog misschien de lipstick ER kopen, de rest niet meer.
greengrin.gif
Moet dat topic nog inhalen, echt iets van 500 nieuwe berichten haha.
Ja ik was begonnen met lezen maar t is teveel hahaha
Ik wil 3 lipsticks de SoG en die teal kleurige oogschaduw
greengrin.gif

Corally

Well-known member
Haha ik scan meestal een beetje als het zoveel berichten zijn. Nu valt het nog wel mee maar als het een echt populaire collectie is dan zijn er 2000/3000 nieuwe berichten bij in een dag haha. Welke lipsticks wil je? :D En toch nog een aardig lijstje trouwens!

Sulaika

Well-known member
Haha ik scan meestal een beetje als het zoveel berichten zijn. Nu valt het nog wel mee maar als het een echt populaire collectie is dan zijn er 2000/3000 nieuwe berichten bij in een dag haha. Welke lipsticks wil je? :D En toch nog een aardig lijstje trouwens!
Ik wil ER, All Fired Up en Please me. Laatste 2 staan op mn wishlist dus vandaar

Corally

Well-known member
Ik wil ER, All Fired Up en Please me. Laatste 2 staan op mn wishlist dus vandaar
Haha oke! Misschien ga ik trouwens toch Oh Darling kopen.:unsure: Zag net een filmpje waardoor ik 'm weer heel graag wil hebben haha. Dus nu is het ER en misschien OD. Dit is het filmpje trouwens: https://www.youtube.com/watch?v=HjEjS6LLovY

Corally

Well-known member
Haha oke! Misschien ga ik trouwens toch Oh Darling kopen.:unsure: Zag net een filmpje waardoor ik 'm weer heel graag wil hebben haha. Dus nu is het ER en misschien OD. Dit is het filmpje trouwens: https://www.youtube.com/watch?v=HjEjS6LLovY
LOL...ik volg haar ook op youtube. Zij koopt veel! omg. Maar OD is wel heeeel erg mooi:eyelove: Ik zag dit filmpje waardoor ik toch twijfel of ik OD wil hebben of niet. Deze dame is wel donkerder dan mij https://youtu.be/xJeqs6nPD_U
Haha ja klopt, maar valt nog mee vergeleken met sommigen. Sinds een maand of twee volg ik Tarababyz en die koopt pas veel. Ik heb ook haar stashfilmpjes bekeken en my god zij heeft niet normaal veel make-up. :sheep: Ze heeft echt een hele kamer vol met make-up. Volgens mij geeft ze elke maand een paar duizend dollar uit aan make-up. :lol: Ze koopt ook alles zelf, ze krijgt niks toegestuurd. Thefancyfaced is er ook zo'n eentje. Vind OD mooi op haar huid maar wel erg opvallend.. al is het natuurlijk wel een 'heavy swatch'. Ik kende haar nog niet maar ik ga haar nu volgen! Ik vind der leuk!

Sulaika

Well-known member
Haha ja klopt, maar valt nog mee vergeleken met sommigen. Sinds een maand of twee volg ik Tarababyz en die koopt pas veel. Ik heb ook haar stashfilmpjes bekeken en my god zij heeft niet normaal veel make-up. :sheep: Ze heeft echt een hele kamer vol met make-up. Volgens mij geeft ze elke maand een paar duizend dollar uit aan make-up. :lol: Ze koopt ook alles zelf, ze krijgt niks toegestuurd. Thefancyfaced is er ook zo'n eentje. Vind OD mooi op haar huid maar wel erg opvallend.. al is het natuurlijk wel een 'heavy swatch'. Ik kende haar nog niet maar ik ga haar nu volgen! Ik vind der leuk!
Ik ga OD toch kopen als ik op tijd ben....ben namelijk bang dat ik spijt krijg als ik m niet koop Thefancyfaced is mijn top 1 hahaha vind haar geweldig en ze is eerlijk Ik ga tarababyz ook volgen!