Hahahaa...ik begreep dat alleen spice er was maar je bedoelde tdat het de laatste spice was LOLHaha dat zei ik al. En die drie dingen zijn in ieder geval al de helft van je lijstje! En misschien dat Bijenkorf nog iets heeft van de andere helft haha.
Yep die wilde ik al zooooo lang hahahaEn graag gedaan hoor!
Mooi dat je hem morgen eindelijk hebt dan!Yep die wilde ik al zooooo lang hahahaHaha lol! Heb je Peachstock ook gekocht? En graag gedaan hoor!
Denk het ook!Ik streep Oh darling af want die zal voor mij echt te licht zijn. SOG vind ik subtieler als highlighter voor mn huidskleur.
Hahahha ik wilde net zeggen volgens mij zit meer dan de helft van je lijstje in het normale assortiment hier. Rose Gold pigment trouwens ook , maar wel in de FS en in travel formaat (voor als je normale size te veel vind zoals ik)Ah ok. Sinds wanneer zijn deze niet meer te krijgen.Quite Natural, Peachstock en Spice (laatste spice!) zijn trouwens nog op de Douglas site te koop! Ik heb even gekeken voor je. Misschien dat op de Bijenkorf site ook nog dingen te krijgen zijn.
Vind je Peachstock trouwnes niet te licht? Of hou je daar zelf wel van?Yep die wilde ik al zooooo lang hahaha
Niks van haar lijstje is op de mac site te krijgen dus ik denkt dat ze gediscontinued zijn in Nederland. Heel vreemd, maar gebeurt wel vaker.[ Hahahha ik wilde net zeggen volgens mij zit meer dan de helft van je lijstje in het normale assortiment hier. Rose Gold pigment trouwens ook , maar wel in de FS en in travel formaat (voor als je normale size te veel vind zoals ik)
Ja dat is echt heel irritant, want heb bijna al die items hier wel eens in het vaste assortiment gezien idd. En ze kondigen het ook nooit aan waneer iets gediscontinued wordt. Zoals Delft paintpot bijvNiks van haar lijstje is op de mac site te krijgen dus ik denkt dat ze gediscontinued zijn in Nederland. Heel vreemd, maar gebeurt wel vaker.
Klopt! En inderdaad heel irritant dat ze het niet aangeven. hboy: Ik dacht eigenlijk dat Delft een LE was haha!Ja dat is echt heel irritant, want heb bijna al die items hier wel eens in het vaste assortiment gezien idd. En ze kondigen het ook nooit aan waneer iets gediscontinued wordt. Zoals Delft paintpot bijvNiks van haar lijstje is op de mac site te krijgen dus ik denkt dat ze gediscontinued zijn in Nederland. Heel vreemd, maar gebeurt wel vaker.
Waar is rosegold te krijgen dan.....die staat ook al lang in mn lijstje. En koop meestal travel sizes ja vind de grote ook te veel.Hahahha ik wilde net zeggen volgens mij zit meer dan de helft van je lijstje in het normale assortiment hier. Rose Gold pigment trouwens ook , maar wel in de FS en in travel formaat (voor als je normale size te veel vind zoals ik)
Met cork of chestnut liner niet. Zag Jackie Aina er mee en Makup Shayla daarom wilde ik m zo graag hebbenVind je Peachstock trouwnes niet te licht? Of hou je daar zelf wel van?
In de freestanding store daar bij noordeindeWaar is rosegold te krijgen dan.....die staat ook al lang in mn lijstje. En koop meestal travel sizes ja vind de grote ook te veel.
Jaaaaa dat had ik ook gezien bij hun allebei, maar ik vond het ook bij hem echt te licht + zij gebruiken echt veel concealer en soms echt te lichte foundation vind ik. Vooral die Shayla. Jackie Aina doet t echt goed vind, t lijkt bijna nooit zo grauw bij haar (Y)Met cork of chestnut liner niet. Zag Jackie Aina er mee en Makup Shayla daarom wilde ik m zo graag hebben
Ik heb nog nooit hele of travelsize pigments gekocht, alleen samples! En die vergeet ik altijd te gebruikenIn de freestanding store daar bij noordeinde
En ik was afgelopen week daar en had toen Old gold en Blue brown gehaald en zag rose gold niet....Wanneer ik weer in de stad ben ga ik langs.In de freestanding store daar bij noordeinde
In mijn geval is bestellen via CP uit Amerika een derde duurder dan de europrijs in Nederland (komt door de tax en verzendkosten/verschillen per staat). De enige reden waarom ik het doe is dat ik bijna altijd zeker weet dat ik aan mijn mac items kom. De laatste tijd probeer ik zoveel mogelijk in Nederland via de bekende sites te krijgen, dit scheelt voor mij echt in de kosten. En wat je ook kan doen zoals Corally zegt is zelf de amerikaanse mac-site in de gaten houden en haar adres invullen bij de betaling. Dan moet ze misschien wel voor ontvangst tekenen. maar dan hoeft ze verder niet zoveel meer te doen, dan het pakje naar jouw adres door te sturen.Anders ben ik geneigd eenmalig die Myus te gebruiken maar vind het zo duur. Die kennis van mij heeft t een keer voor me gedaan en het was maar 11,75 dollar om naar mij door te sturen. Had haar ook gezegd de bon van de doos te halen dus moest ik ook niks betalen aan de deur. Pfffff ik baal ontzettend.
Ik heb weleens een video van haar gezien, maar vond het wat meer van hetzelfde. Wat ik ergens nog had gelezen is dat de Champagne Pop grotere glitters heeft dan de andere 2 highlighters. En houdt er rekening mee dat Becca highlighters niet heel subtiel zijn, vooral niet bij lamplicht. Met daglicht zijn ze natuurlijker. En ja, ik behoor zelf ook de mensen die te veel shimmery highlighters heeft . Laten we maar zeggen dat je met de jaren wijzer wordtHahahaha neeeee ben geen fan van Jaclyn Hill ofzo,ik volg haar niet of iets. Maar vind die highlighter die ze heeft gecreeerd met Becca wel erg mooi, niet eens zo zeer om de kleur zelf, maar meer de finish het lijkt echt zo een 'glow' te geven die heel natuurlijk en fris oogt, terwijl andere highlighters (waar ik er wel genoeg van heb) wat meer shimemery en glitterig zijn of veel sterker glanzen en deze juist meer een gloed geeft en voor meerdere huidskleuren geschikt zou zijn, behalve hele diepe/donkere huidskleuren, want dan kan het grijzig ogen.
Zo deed ik dat ook checkte uit met paypal en in paypal had ik dus ook haar adres staan. Ik weet ook niet waarom het een 'beetje lastig' word voor der. Dat is wat ze zei. Maar goed ik heb niet verder gevraagd, t enige wat ik weet is dat ze verhuisd is en een baan heeft. Bij haa oude adres hoefde ze niet eens thuis te zijn (ze woonde in een complex) ze moest het dan ergens in het gebouw ophalen. Anyways nu moet ik nog maar 3 dingen van mn USA wishlist. Dus ik ben al voor de helft tevreden hahaha.In mijn geval is bestellen via CP uit Amerika een derde duurder dan de europrijs in Nederland (komt door de tax en verzendkosten/verschillen per staat). De enige reden waarom ik het doe is dat ik bijna altijd zeker weet dat ik aan mijn mac items kom. De laatste tijd probeer ik zoveel mogelijk in Nederland via de bekende sites te krijgen, dit scheelt voor mij echt in de kosten. En wat je ook kan doen zoals Corally zegt is zelf de amerikaanse mac-site in de gaten houden en haar adres invullen bij de betaling. Dan moet ze misschien wel voor ontvangst tekenen. maar dan hoeft ze verder niet zoveel meer te doen, dan het pakje naar jouw adres door te sturen.